Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:46:57 GMT

پنجمین مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۵۱۷۵

پنجمین مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

وزیران عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۸/ محمدرضا عبدالرحیمی را به عنوان عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو و پنجمین مدیرعامل این سازمان انتخاب کردند.

این تصویب‌نامه در همان روز به تأیید رئیس جمهوری رسید و برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو صبح روز چهارشنبه /۲۳مرداد / در سالن /آمفی تئاتر ساختمان شماره ۲ منطقه آزاد ماکو با حضور «مرتضی بانک» دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

منطقه آزاد ماکو به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی‌الیه شمال غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و ۱۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.

۷۱۳۲/۳۰۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امور اقتصادی و دارایی تئاتر ترکیه مسکن مناطق آزاد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،وکیلی مدیرعامل منطقه آزاد بانه، مریوان می‌گوید: در حال حاضر ۱۲۰ بسته سرمایه گذاری برای عرضه به سرمایه گذاران در حوزه‌های خدمات، کشاورزی و صنعت تدوین و آماده شده است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر