Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:02:29 GMT

ستاره شهرخودرو خانه نشین شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۵۲۶۳

ستاره شهرخودرو خانه نشین شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین قاسمی نژاد بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در جریان تمرین روز گذشته این تیم با مصدومیت مواجه شد. مصدومیت قاسمی نژاد از ناحیه کشاله ران پا بوده است.

به این ترتیب قاسمی نژاد حداقل یک ماه خانه نشین خواهد بود و با توجه به این که هنوز تاریخ آغاز لیگ برتر مشخص نشده است، بازی‌هایی که این بازیکن ۳۳ ساله از دست می‌دهد نیز مشخص نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برنامه دیدار‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

فراهانی: حضور رحمتی در پدیده علت جدایی من از این تیم نبود/ گل گهر تیم هدفمند و خوبی است

حضور مدافع مازاد شهرخوردو در نساجی منتفی شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه شهر خودرو خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

عده‌ای عنوان کردند که امیر قلعه‌نویی از رامین رضایت ندارد و بعد هم بحث جوان‌گرایی در تیم ملی و خط خوردن نفراتی، چون روزبه چشمی، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی مطرح شد، اما بر خلاف بعضی از پیش‌بینی‌ها رامین رضاییان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رضاییان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برگشت با ترکمنستان هم کنار امیر قلعه‌نویی نشست و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد تا مشخص شود شانس زیادی برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی دارد.

معمولا در مسابقات ملی هر بازیکنی که همراه با سرمربی تیم به کنفرانس می‌رود در بازی تیم فیکس می‌شود و تا حالا سابقه نداشته بازیکنی به کنفرانس برود، اما فردای آن روز در ترکیب نباشد. بر همین اساس قاعدتا رامین رضاییان هم باید دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند که در آن صورت صالح حردانی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان یک پاس گل ارسال کرد، نیمکت‌نشین می‌شود.

رضاییان در جام ملت‌های آسیا عملکرد پرفراز و نشیبی داشت، اما در مجموع همراه با سپاهان فصل خوبی را سپری کرده و باید دید تا چه زمانی می‌تواند در تیم ملی کشورمان بازی کند. فراموش نکنیم که سن رامین تا حدی بالا رفته و جام جهانی هم دو سال دیگر برگزار می‌شود و در واقع تا آن زمان رامین و بقیه بازیکنان تیم ملی ۲ سال دیگر پیرتر می‌شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!