Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حامد وفاپور  از آغاز به کار چهارمین نمایشگاه گل و گیاه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 3هزار متر مربع  عصر امروز همزمان با نمایشگاه سوغات صنایع دستی هدایا و گیاهان دارویی در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: ۶۰ تولیدکنندگان گل و گیاه از استان‌های تهران، محلات، اراک، خراسان، اصفهان، کردستان، قم، گیلان، مازندران و کرمانشاه در این نمایشگاه حضور دارند و  ۸۰ غرفه سوغات صنایع دستی در این نمایشگاه فعالیت می کند افزود: صنعت‌گرانی از استان‌های مرکزی، همدان، زنجان، گیلان، مازندران، کردستان، قم، تبریز و کرمانشاه آثار خود را تا ۲۵ مردادماه در معرض دید علاقمندان می‌گذارند.


انتهای  پیام/ز

 

۶۰ نفر از  تولیدکنندگان گل و گیاه در استان کرمانشاه حضور دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود