Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:09:54 GMT

ماجرای بارداری عجیب دختر 17 ساله مشهدی!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۶۳۳۶

ماجرای بارداری عجیب دختر 17 ساله مشهدی!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دختر ۱۷ ساله‌ای که شرم و ترس همه وجودش را احاطه کرده بود با نگرانی و تردید وارد دایره مددکاری اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد شد و در حالی که با چشمانی اشک بار به دنبال چاره‌ای برای رهایی از یک مخمصه شوم می‌گشت به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: در کلاس هشتم با دختری به نام «نیکا» دوست شدم، او همکلاسی ام بود و پدرش از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار بود البته در مدرسه‌ای که من تحصیل می‌کردم همه خانواده‌های دانش آموزان از صاحب منصبانی بودند که جایگاه اجتماعی خاصی در جامعه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر من هم اگرچه مدیر یکی از تعمیرگاه‌های بزرگ بود، ولی وضعیت مالی خوبی داشت که تقریبا هم سطح دیگر دانش آموزان در منطقه اطراف بولوار سجاد بودیم با آن که ساعت ورود و خروج ما به مدرسه به صورت پیامکی برای خانواده هایمان ارسال می‌شد، اما باز هم دخترانی که درگیر دوستی‌های خیابانی یا فضای مجازی بودند شیوه‌های خاصی را برای فرار از مدرسه به کار می‌بردند. در این میان دوستی من و نیکا هر روز عمیق‌تر می‌شد. پدر و مادر نیکا نیز در یکی از سازمان‌ها دارای مقام و منصب بالایی بودند و او از همه امکانات رفاهی برخوردار بود. «نیکا» مدام از معاشرت با دوست پسرهایش برایم سخن می‌گفت که چگونه با آن‌ها به پارتی شبانه می‌رود و مشروبات الکلی مصرف می‌کند.

او می‌گفت: زمانی که پدر و مادرش خسته از فعالیت‌های روزانه به خواب می‌روند او به آرامی و بدون جلب توجه از واحد آپارتمانی بیرون می‌رود و سپیدم دم نیز قبل از بیدار شدن پدر و مادرش به خانه باز می‌گردد به همین دلیل همواره در کلاس درس به خواب می‌رفت یا در حال چرت زدن بود. خلاصه نیکا آن قدر از این معاشرت‌های خیابانی برایم سخن گفت که هیجان زده دوست داشتم این گونه روابط را تجربه کنم تا این که فهمیدم نیکا عکس‌هایی را که با من در حیاط مدرسه می‌گرفت برای دوست یکی از دوست پسرانش ارسال می‌کند! وقتی بااعتراض من روبه رو شد مرا قانع کرد که با «بهبود» دیدار کنم شاید برای ازدواج مناسب یکدیگر بودیم. بالاخره این موقعیت هنگام برگزاری امتحانات فراهم شد چرا که ورود و خروج سرویس مدرسه به دقت کنترل نمی‌شد.

اگرچه نیکا همه شرایط را فراهم کرده بود، اما من اضطراب عجیبی داشتم خلاصه سوار خودروی شاسی بلند دوست پسر نیکا شدم و چند خیابان آن طرف‌تر بهبود هم سوار شد و کنارمان نشست به اصرار «سینا» (دوست پسر نیکا) به خانه آن‌ها رفتیم چرا که پدر و مادرش شاغل بودند و کسی در خانه آن‌ها نبود. آن روز بهبود با ابراز علاقه به من شماره تلفنم را گرفت و این گونه روابط ما از طریق فضای مجازی، تماس‌های تلفنی و دیدار‌های حضوری ادامه یافت.

حدود دو ماه از این ارتباط نامتعارف می‌گذشت و من که دیگر اضطراب و استرس روز‌های اول آشنایی را نداشتم تصاویر بدون حجابم را نیز برای او ارسال می‌کردم. پدر بهبود نیز جایگاه اجتماعی بالایی داشت و مادرش نیز در امور مربوط به وکالت فعالیت می‌کرد، اما من درگیر یک عشق هیجانی شده بودم و نمی‌دانستم شعله سوختن هستی ام را روشن کرده ام.

در همین اثنا بود که پدر و مادرم برای دیدار پدربزرگم راهی غرب کشور شدند و من نزد زن دایی ام ماندم. او مشکل شنوایی داشت و مکالمه تلفنی مرا با بهبود متوجه نمی‌شد تا این که شبی «بهبود» در یک تماس تلفنی از من خواست به منزل آن‌ها بروم چرا که پدر و مادرش در مسافرت به سر می‌بردند. من هم با تقلید از فرار‌های شبانه «نیکا» به آرامی از خانه بیرون آمدم و سوار خودروی «بهبود» شدم، اما صبح روز بعد زمانی به خود آمدم که دیگر همه هستی و عفتم را از دست داده بودم و ...

دیگر شرایط روحی مناسبی نداشتم، ولی بهبود ادعا می‌کرد با من ازدواج می‌کند به همین دلیل ارتباطم را با او ادامه دادم تا این که چند روز پیش فهمیدم که باردار شده ام.

بهبود نیز با شنیدن این ماجرا، گوشی تلفنش را خاموش کرده و این گونه ... شایان ذکر است به دستور سرهنگ احمد محتشمی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) پدر و مادر این دختر ۱۷ ساله به دایره مددکاری اجتماعی دعوت شدند تا این ماجرا پیگیری شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارداری پدر پدر و مادر خانواده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!

زی‌سان:  «رابعه اسکویی» بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در برنامه تاک‌شوی اینترنتی «عیدی HD» که از پلتفرم‌های فیلیمو و فیلم‌نت پخش می‌شود حضور پیدا کرد و با مجری برنامه امیرحسین قیاسی ماجرای برهم خوردن دوستی سی ساله‌اش با مازیار لرستانی را تشریح کرد. 

به گزارش زی‌سان؛ وی در این برنامه عنوان کرد: «ما یک دوستی ساله داشتیم، یه شایعه وحشتناک بین ما به وجود آمد و ایشون متاسفانه حرفی رو که نباید بزنه زد و دوستی را پایمال کرد. ایشون در ادامه شایعاتی که از من خاستگاری کردند حرفی به من زدند که من خیلی ناراحت شدم و به این فکر کردم که دوستی سی ساله ما کجای کار بود که هم رو نشناختیم و چطور میشه از زبون ایشون همچنین چیزی خارج بشه. هر جا هست خدا نگهدارش باشه و امیدوارم حال دلش خوب باشه». 

رابعه اسکویی در این برنامه از گفتن جزئیات و اینکه مازیار لرستانی به او چه گفته خودداری کرد و نگفت که دقیقا چه عاملی باعث برهم خوردن این دوستی سی ساله شده است. اما آنچه که واضح است این است که حرف‌هایی که مازیار لرستانی به او زده آنقدر برایش مهم بوده که یک دوستی سی ساله را از نظر رابعه اسکویی از بین برده است. 

واکنش مازیار لرستانی به حرف‌های رابعه اسکویی

مازیار لرستانی، اما ساکت ننشت و به این صحبت‌های رابعه اسکویی واکنش تندی نشان داد. وی در یک استوری اینستاگرامی اینگونه واکنش نشان داد: «جایی از فروید خواندم که نوشته بود؛ وقتی می‌شود دقایق عمرت را با آدم‌های خوب بگذرانی چرا باید لحظه‌هایت را صرف آدم‌هایی کنی که با دل‌های کوچکشان مدام درگیر حسادت‌ها و کینه‌ورزی‌های بچه‌گانه‌اند؟! یا مدام برای نبودنت ... برای خط زدنت تلاش می‌کنند؟ این روز‌ها فهمیده‌ام که با آدم‌های کوته‌نظر و حسود و پرحاشیه، برای اثبات خودم نباید بجنگم ... من در مقابل چنین اشخاصی نسخه «فاصله گرفتن» را برای هر کسی که رنجم می‌دهد می‌پیچم ... از آدم‌هایی که زیاد دروغ می‌گویند و به هر قیمت مایل به مطرح کردن خویش‌اند و هتک حرمت دیگران برای‌شان آسان است فاصله می‌گیرم. هرگز با حقارت فکری آدم‌ها و دل‌های حسود و سیاهشان نباید جنگید. باید نادیده‌شان گرفت و گذشت و بخشیدشان... نه برای اینکه مستحق بخشش‌اند بلکه برای اینکه در ذهن من مسائل مهمتری وجود دارد که فرسنگ‌ها با شوآف و حاشیه‌بازی و نگرش‌های حقیر فاصله دارد». 

واکنش تند مازیار لرستانی که رابعه اسکویی را به کینه ورزی و حسادت متهم کرده نشان می‌دهد که دوستی آنها دست کم پایان یافته هر چند که البته هنوز جزئیات ماجرا معلوم نیست و احتمالا پای مسائل شخصی در میان است و نمی‌توان به راحتی قضاوت کرد. رابعه اسکویی در گفتگویش با امیرحسین قیاسی از لفظ «وحشتناک» برای انتشار این شایعه استفاده کرد و معلوم نیست که این شایعه از کجا و چگونه در رسانه‌ها پخش شده است. 

واکنش بازیگران دیگر به این شایعه 

بازیگران دیگری هم به عرصه جدال این دو بازیگر قدیمی و کهنه‌کار پیوستند. «مریم امیرجلالی» بازیگر کهنه‌کار در دفاع تمام قد از مازیار لرستانی یک استوری اینستاگرامی خطاب به وی منتشر کرد. وی در این استوری نوشت: «مازیار عزیز بعنوان یک خواهر نصحیت منو بپذیر. محیط سینما خیلی بی‌رحمه و خودتو درگیر حرف‌های پوچ و احمقانه نکن. بدان که خیلی‌ها برای ادب و شخصیت تو ارزش قائلند، چون همیشه به همه احترام گذاشتی و همه تو رو دوست دارند از جمله خودم که در کار‌های زیادی با تو همکار بودم و به وجودت افتخار می‌کنم.».

tags # مازیار لرستانی ، رابعه اسکویی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد