Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گم شدن کوهنوردی در جبهه شمال شرقی دماوند به نام فرناز دولت خواه که از پنجشنبه اعلام مفقودی شده بوده است، اظهار کرد: تلاش نجاتگران امداد کوهستان، هلال‌احمر و کوهنوردان فدراسیون برای نجات زن گمشده در ارتفاعات دماوند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: روز پنج شنبه ۱۷ مردادماه یک زن کوهنورد که فاقد تجهیزات مناسب بوده، در زمان بازگشت از قله دماوند در ارتفاع ۵ هزار متری در جبهه شمال شرقی منطقه یخچال عروسک‌ها و دوبیسل مفقود شد.

او بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۵ نفر از نیرو‌های عملیاتی جستجو و نجات کوهستان در قالب ۵ تیم در منطقه در حال جستجو هستند.

سلیمی مطرح کرد: همچنین یک فروند پهپاد برای کاوش در منطقه در حال عکسبرداری و تجسس است.

رئیس سازمان امداد نجات عنوان کرد: همچنین امروز بعدازظهر مسئول پایگاه‌های کوهستان امداد و نجات هلال احمر هم به محل حادثه معروف به یخچال‌های عروسک‌ها اعزام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، گفت: واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای استان بوده است به طوری که تا هفتم فروردین ماه از ۳۲ حادثه جاده‌ای ۱۸ مورد واژگونی بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمود اکبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی 107 تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت 769 نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح گفت: 30 دستگاه آمبولانس، 27 خودرو نجات، دو خودروی کمکدار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی 1403، گفت: تا هفتم فروردین 40 حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل 32 حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد 40 مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، 10 مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و 20 مورد از طریق سامانه 112 به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به 134 حادثه‌دیده امدادرسانی شده که 126 مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به 91 مصدوم، رهاسازی 10 نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری بیان کرد: از تعداد 32 حادثه جاده‌ای، 18 مورد واژگونی، 10 مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است. تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان 55 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • پیکر شهروند گمشده پیرانشهری پیدا شد +فیلم
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو
  • هلال احمر استان مرکزی به ۶۵ حادثه دیده امدادرسانی کرد
  • ۵ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر