Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:46:00 GMT

سولسشر: دقیقا به همین دلیل مگوایر را جذب کردیم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۶۶۱۴

سولسشر: دقیقا به همین دلیل مگوایر را جذب کردیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد، از نمایش نیمه دوم تیمش مقابل چلسی رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در شبی که از موقعیت های خود به خوبی بهره برد موفق شد با 4 گل در اولدترافورد چلسی را مغلوب کرده و شروع بسیار خوبی در این فصل لیگ برتر داشته باشد. دیرک دروازه یونایتد در نیمه اول 2 بار به لرزه درآمد و اوله گونار سولسشر اعتراف می کند آنها کمی خوش شانس هم بوده اند که با برتری به رختکن رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اوله گونار سولسشر گفت: "نیمه دوم نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم و هم در دفاع مقتدر بودیم و هم در دحملات موفق ظاهر شدیم. البته ما خوش شانسی بودیم که در پایان نیمه اول با یک گل برتری راهی رختکن شدیم اما در نیمه دوم توانستیم بر بازی حاکم شده و نمایش خوبی ارائه دهیم. در بین نیمه به خودمان آرامش داده و استرس را از خودمان دور کردیم این پیروزی باور ما به خودمان افزایش می دهد.

 

هر گاه شما از نظر فیزیکی آماده تر باشید می توانید نمایش بهتری ارائه دهید و ماجرا به همین سادگی است. بازیکنانم پیش از این به سختی تلاش کرده اند اما این تازه اول راه است و ما می توانیم تلاش خود را از این هم بیشتر کنیم.

 

عملکرد هری مگوایر؟ او دقیقا نمایشی داشت که دقیقا ما به همین دلیل وی را جذب کرده بودیم. هری مگوایر در هر دو محوطه های جریمه حضور داشته و هنگام پا به توپ شدن با آرامش بازی می کرد. مگوایر یک رهبر است و او، داوید دخیا و ویکتور لیندلوف خیلی خوب خط دفاعی را حفظ کردند. داشتن بازیکنانی با شخصیت های بزرگ در بخش دفاعی بسیار مهم است. "

اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری

براساس اعلام خبرگزاری فرانسه مشعل المپیک در باغ تویلری مقابل موزه لوور در طول بازی‌های پاریس در ماه‌های جولای و آگوست روشن می‌شود.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت که تصمیم برای قرار دادن مشعل المپیک در کانون توریستی در مرکز شهر چند هفته پیش گرفته شده است. 

تویلری به دلیل سهولت دسترسی برای عموم به عنوان اولین انتخاب مطرح شد.

این منبع عنوان کرد: گمانه زنی‌ها مبنی بر قرار گرفتن مشعل بر روی برج ایفل وجود داشت، در حالی که کمیته برگزاری بازی‌های پاریس در نظر داشت آن را در حیاط موزه لوور بزرگترین موزه جهان قرار دهد. 

نیرو‌های امنیتی به طور شبانه روزی در حال انجام وظیفه برای محافظت از مشعل هستند و عموم مردم به لطف مسیر‌های پیاده روی در اطراف باغ می‌توانند این مشعل را ببینند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نرخ جرائم رانندگی حادثه‌ساز ۵ برابر می‌شود
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست
  • نمایش تنوع اکوسیستمی لرستان در موزه تاریخ طبیعی
  • خطر بیخ گوش ماست
  • نمایش گل باقالی و روزه کله گنجشکی
  • تیزر جالب باشگاه رئال مادرید برای نمایش پیراهن چهارم این تیم / فیلم