Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران برای سومین سال متوالی قراردادش را با باشگاه اسکرابلچاتوف لهستان تمدید کرد.

این باشگاه به تازگی با انتشار عکسی از میلاد عبادی‌پور فرا رسیدن عید سعید قربان را به او و همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

اسکرا بلچاتوف پیش از این هم بارها به مناسبت‌های مختلف چنین اقدامی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 تیم ملی والیبال میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال عید قربان باشگاه اسکرابلچاتوف باشگاه لهستانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم ملی والیبال میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال عید قربان باشگاه لهستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد

مهاجم لهستانی بارسلونا با رد پیشنهاد عربستانی‌ها موضع خود در قبال آینده حرفه‌ای‌اش را مشخص کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا که چند روز پیش خبر داده بود، روبرت لواندوفسکی پیشنهادی 100 میلیون یورویی از یکی از باشگاه لیگ حرفه‌ای عربستان دریافت کرده است، حالا خبر می‌دهد که مهاجم لهستانی بارسا به این پیشنهاد «نه» گفته است. طبق این گزارش؛ لواندوفسکی پیشنهاد باشگاه عربستانی را رد کرده است و می‌خواهد در بارسا بماند. مدیران باشگاه بارسلونا به خوبی به شخصیت رهبری فوق‌العاده لواندوفسکی و حرفه‌ای‌گری او واقف هستند و از ادامه همکاری با این مهاجم 35 ساله استقبال می‌کنند.

لواندوفسکی که تابستان 2022 به حضور هشت ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و با امضای قراردادی چهار ساله و در انتقالی به ارزش 45 میلیونی یورو به بارسلونا پیوست، در این تیم فراز و نشیب‌هایی داشته و بسیاری از هواداران بارسا بر این باورند که او بازیکن بازی‌های بزرگ نیست. پیش از این گفته شده بود که مدیران بارسلونا در فکر فروش لواندوفسکی در پایان فصل جاری به باشگاه‌های عربستانی هستند تا از این طریق هم از پرداخت دستمزد بالا به این بازیکن خلاص شوند، هم با رقمی که از فروش او به دست می‌آورند، کمی اوضاع اقتصادی خود را سر و سامان دهند.

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان 2025

دستمزد لواندوفسکی در بارسلونا به صورت افزایشی است و او پس از دریافت رقم 17.3 میلیون پوند به‌عنوان دستمزد فصل اول حضورش در بارسا، این فصل 22.5 میلیون پوند در سال دستمزد دریافت خواهد کرد، رقمی که برای فصل آینده 27.7 میلیون پوند در سال خواهد بود.

این مهاجم لهستانی که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در بارسلونا در 46 بازی از رقابت‌های مختلف 33 گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند، تا به اینجای فصل جاری هم آمار 20 گل زده و 9 پاس گل را از خود در 39 بازی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • چطور می شود حکم تخلیه مستاجر را گرفت؟
  • دوتاری که پیر خرابات به پسرش «قربان سلیمانی» سپرد
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد