Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل نادال برای پنجمین بار قهرمان راجرز کاپ شد.

طرفداری- مرد شماره 2 تنیس جهان، از عنوان قهرمانی اش در مسترز مونترال دفاع کرد.

به گزارش BBC، رافائل نادال، مرد شماره 2 تنیس جهان، موفق شد با پیروزی 0-2 مقابل دنیل مدودف، به قهرمانی مسترز مونترال برسد. ست اول علی رغم شروع نزدیک دو بازیکن، در نهایت با اوج گیری نادال و پیروزی 3-6 این بازیکن به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست دوم اما صحنه درخشش فوق العاده نادال بود. او در این ست توانست با نتیجه 0-6 مدودف را شکست بدهد و اصطلاحا او را بیگل (Bagel) کند. این پنجمین قهرمانی نادال در این مسابقات است. نادال با این قهرمانی، به سی و پنجمین قهرمانی خود در مسابقات مسترز رسید. این اولین بار بود که رافائل نادال موفق شد در زمینی بجز خاک، از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رضا اردیخانی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی چند روز گذشته و وقوع سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، برخی پرواز‌های کشور‌های مختلف به دبی لغو شد.

وی افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا نیز براساس برنامه ریزی قرار بود از فردا تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود و باتوجه به مشکلات فرودگاهی در امارات این مسابقات به تاریخ دیگری موکول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم