Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیر کل تربیت بدنی استان همدان گفت: پایگاه قهرمانی که مکانی برای پرورش قهرمانان و استعدادیابی است به دلیل بی‌کفایتی مدیر کل تربیت بدنی استان همدان محلی برای درآمدزایی تبدیل شده و قهرمانان این استان برای آماده‌سازی جهت کسب سهمیه بازیهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فضایی برای تمرین ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید اسلامی قهرمان دوی ۱۵۰۰متر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با وجود این که ساکن استان همدان هستم و فرصت زیادی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان ندارم، اما مدیر کل تربیت بدنی استان همدان توجه خاصی به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا ندارد و پایگاه قهرمانی را که مکانی برای پرورش قهرمانانان و استعدادیابی است و باید در اختیار ورزشکاران باشد. متاسفانه مدت یکسال است که این پایگاه مکانی برای درآمدزایی تبدیل شده و تنها دو ساعت بعد ازظهر در اختیار ورزشکاران چه سالم و چه معلول اختصاص داده شده است.

وی گفت: از زمانی که محسن جهانشیر مدیر کل تربیت بدنی استان همدان شده است مدال آوران این استان قادر به استفاده از پایگاه قهرمانی نیستند و تمام زمانهای استفاده از این پایگاه به افراد غیرورزشکار اجاره داده شده است.

این قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تصریح کرد: برای راهیابی به تیم ملی و شرکت در مسابقات جهانی امارات باید ۲۵ مرداد در رکوردگیری و انتخابی تیم ملی که در ساری برگزار می‌شود، شرکت کنم اما واقعا فضای مناسبی برای تمرین ندارم و مجبورم با این شرایط بد اقتصادی به شهرکرد بروم تا خود را برای انتخابی تیم ملی آماده کنم.

اسلامی گفت: با وجود این که ۳ ماه است پیگیر این مساله هستم و بارها با مدیر کل تربیت بدنی استان همدان تماس گرفتم و مشکل را بازگو کردم اما تا به الان هیچ کاری انجام نشده و مدال آوران این استان برای آماده‌سازی خود شرایط سختی را طی می‌کنند.

وی ادامه داد: من چون نابینای مطلق هستم برای شرکت در مسابقات نیاز به دونده همراه دارم که متاسفانه اداره کل تربیت بدنی استان همدان فضای مناسبی را در اختیار او قرار نداده و هیچ حمایتی از او نمی‌شود. در حقیقت با کم‌ترین امکانات در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات دوومیدانی است و این شرایط خوبی را برای من جهت کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو رقم نمی‌زند.

قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در پایان گفت: در هفته ۱۲ جلسه تمرین دارم که باید چند ساعت آن را به کار بدنسازی اختصاص دهم که متاسفانه به دلیل نبود فضای تمرینی برای انجام کار بدنسازی، این جلسات را بیشتر به تمرینات دو در صحرا اختصاص می‌دهم تا خود را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا دوومیدانی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!

به گزارش ورزش سه، اینتر میلان توانست قهرمانی خودش را قطعی کند و این قهرمانی که به عقیده بسیاری از کارشناسان، از پیش مشخص بود، حاصل فرم بسیار فوق العاده مدیریت و بازیکنان بوده است که نمی‌توان این دو عنصر را در کسب بیستمین اسکودتوی آنها نادیده گرفت.

اچربی مرد خستگی ناپذیر اینتر، چالهان اوغلوی خلاق، باستونی همیشه آماده، یان سومر آگاه، فراتسی عاشق و دیگر نام‌هایی که هر کدام در فصل ۲۰۲۳/۲۴ در پازل تاکتیکی سیمونه اینزاگی خوش درخشیدند تا در نهایت کاپیتان لائوتارو همراه با نیکولو بارلا مسئول بالا بردن اسکودتو در پایان فصل باشند.

سیمونه اینزاگی علی رغم نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین سال‌های درخشانی که با لاتزیو داشت، هیچوقت مورد تمجید رسانه‌ها قرار نمی‌گرفت و همیشه قهرمان نشدن او در لیگ ایتالیا یک ضعف در کارنامه مربیگری‌اش به شمار می‌رفت. مردی که با لاتزیو دو مرتبه در شرایط قهرمانی قرار گرفت اما ویروس کرونا با شیوع غیرقابل پیش بینی خود تمام معادلات را برهم زد و این حسرت را به دل او گذاشت. او در اینتر هم خیلی زود شیوه بازی خودش را پیاده کرد ولی بدشانسی نراتزوری بار دیگر باعث شد اسکودتو با اشتباهات مرگبار هندانوویچ از دست آنها لیز بخورد.

حالا ستاره دوم قرار است روی پیراهن آبی و مشکی پوشان ثبت شود تا در این زمینه از همشهری قرمزپوش خود جلو بیفتند و در بهترین شرایط برای یک سال هواداران میلان باید به فکر کری خوانی اینتری‌ها با اشاره به ستاره دوم پیراهنشان باشند.

اینتر برای مرور این قهرمانی نمی‌تواند هیچ موردی را نادیده بگیرد و اگر روزی، آیندگان به فصل ۲۰۲۳/۲۴ برگشتند باید بدانند که اینتر به عنوان یک تیم موفق به قهرمانی شد و صرف مرور عملکرد انفرادی بازیکنان این تیم، نادیده گرفتن ماهیت فوتبالی است که اینزاگی در سری ا اجرا می‌کند و این چرخ دنده بدون هر یک از اجزایش، می‌توانست به مشکل بخورد!

دیگر خبرها

  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش