Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@09:21:23 GMT

دلیل کم کاری بازیگر سریال «صاحبدلان» از زبان خودش

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۷۵۱۸

دلیل کم کاری بازیگر سریال «صاحبدلان» از زبان خودش

خبرگزاری میزان: حسین محجوب بازیگر عرصه تلویزیون و سینما پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در هیچ کاری بازی نمی‌کنم، پیشنهاداتی داشته‌ام، اما هیچکدام از آن‌ها برای من مطلوب نبوده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت وخیم امروز سینما تاکید کرد: واقعاً باور کنید در این وضعیت و احوال بد سینما اصلاً دیگر دل و دماغ حرف زدن در مورد کیفیت و کمیت آثار نیست، سینما راه خوبی را پیش نگرفته و انگار قصدی هم برای بهتر شدن نسبت به گذشته ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «صاحب دلان» دلیل کم کاری خود را اینگونه توصیف کرد: نقش خوب باشد من بازی می‌کنم، هیچ بازیگری دوست ندارد کم کار یا بیکار باشد، منتها تولیدات ما شاید به ظاهر زیاد شده، اما چند اثر در سال تولید می‌شود که می‌توان از آن به عنوان یک فیلم سینمایی خوب یاد کرد؟.

وی در همین رابطه اذعان کرد: برخی از من می‌پرسند که راهکار خروج از وضعیت فعلی سینما چیست، باور کنید نمی‌دانم، من یک بازیگرم، باید فیلمنامه خوب پیشنهاد شود تا بازی کنم، مسئول حل مشکلات سینما من نیستم.

بازیگر فیلم سینمایی «ملک سلیمان» با اشاره به غیبت طولانی مدت خود در بازیگری افزود: مدت‌هاست از بازیگری دور شده‌ام و طبیعتاً دلتنگ آن هستم، من دوست دارم کار خودم یعنی بازیگری را انجام دهم، اما چه باید کرد وقتی هیچ پیشنهاد درستی نیست.

محجوب با اشاره به نقش‌های بی کیفیتی که به وی پیشنهاد می‌شود خاطرنشان کرد: این روز‌ها پیشنهاد زیاد است، اتفاقاً کارگردانان بزرگی هم سراغم می‌آیند، اما حیف که این کارگردانان بزرگ برای نقش‌های کوچک و بی اهمیت سراغ مرا می‌گیرند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: حسین محجوب کم کاری هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانو غمخواری ناجی پنج زندگی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اهدای عضو خانم رقیه سادات غمخواری که دچار مرگ مغزی شده بود؛ به پنج بیمار حیات مجدد داد و بافت‌ها و نسوج این جان آفرین هم حدود ۵۰ نفر را از معلولیت نجات می‌دهد.

همسر خانم رقیه سادات غمخواری ۴۹ ساله که دچار مرگ مغزی شده گفت: من با سه فرزندمان با خواهران و برادران مشورت کردم همه به این نتیجه رسیدیم که اهداء اعضای همسرم بهترین کاری است که ما می‌توانیم برای او انجام دهیم که هم عاقبت به خیری او را تضمین کرده باشیم هم کاری را کنیم که خودش دوست داشت، چون همیشه خودش هم در راه خیر قدم بر می‌داشت.

مراسم تشییع این بانوی ایثارگر در زادگاهش روستای جوشق اردهال با حضور پر تعداد مردم قدرشناس این منطقه برگزار و پیکر این بانو به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • افخمی: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • بانو غمخواری ناجی پنج زندگی شد
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)