Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ۱۵۰  پایگاه کمیته امداد به همراه مراکز نیکوکاری محلات استان و ۲۷ اداره کمیته امداد در مناطق مختلف استان، کمک‌های نقدی، دام زنده و گوشت‌های قربانی مردم خیر و نیکوکار استان را جمع آوری کرده و تحویل مددجویان و خانواده‌های نیازمند می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شورای ذکات هم در ۱۵۰۰ روستای استان، متولی جمع آوری دام‌ها و توزیع گوشت بین نیازمندان آن روستا شدند که این کار را انجام خواهند داد.

او گفت: کسانی که می‌خواهند به صورت نقدی، کمک‌های خود را اهداء کنند می‌توانند با شماره گیری #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را جهت توزیع بین نیازمندان ارسال کنند.

علوی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران نیز به راه اندازی مراکز ویژه جمع آوری کمک‌های مردمی امروز در استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۰ پایگاه ثابت بهزیستی امروز  برای جمع آوری نذورات مردم مازندران  برپا شد.

او افزود: ادارات بهزیستی شهرستان، مراکز توانبخشی، مراکز حمایتی و موسسه‌های خیریه وابسته به بهزیستی در روز عید قربان آماده دریافت نذورات مردم مازندران هستند.

علوی گفت: شماره‌های *۷۴۱*۵*۵#، *۷۳۳*۷*۹# و شماره ۱۵۵۵، ۴۸۹۷، ۹۵۷۰، ۶۰۳۷ به نام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی آماده دریافت نذوات مردم استان است.  

انتهای پیام/آ

 

 پایگاههای کمک های مردمی مازندران آماده جمع آوری نذورات عید قربان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹ هزار افطاری ساده در اردبیل برپا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل قدیمی ظهر پنجشنبه در نشست با مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: سال گذشته تعهد ما در جمع آوری کمک های مردمی ۱۹۰ میلیارد تومان بود که در پایان سال این رقم به ۲۰۵ میلیارد تومان افزایش یافت که یک رشد ۳۲ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۲ شاهد هستیم.

وی از رشد ۳۰ درصدی برنامه های ماه مبارک رمضان در جلب مشارکت های مردمی خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا برای ۱۰ هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین حامی یابی کرده تا سرانه پرداختی به ایتام و محسنین را افزایش دهیم.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: بیش از ۶۰ درصد برنامه های حامی یابی ما در ۱۷ روز سپری شده از ماه مبارک رمضان محقق شده و انتظار می رود در لیالی قدر ثبت نام بیشتری را از سوی حامیان در پشتیبانی از فرزندان ایتام و محسنین شاهد باشیم.

جلیلی ادامه داد: در شب میلاد کریم اهل بیت برای ۳۰۰ نفر از ایتام سفره افطاری به همراه برنامه تجلیل از خیرین با حضور مسئولان استانی برگزار شد و تا پایان این ماه برپایی سفره های افطاری به شکل ساده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون ۳ هزار و ۶۴۰ بسته معیشتی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده و تلاش ما بر این است تا با مساعدت عموم مردم این اقدام برای ۴۴ هزار خانوار تحت پوشش به شکل کامل انجام شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری ۱۶۰ مرکز نیکوکاری تهیه و توزیع غذای گرم و برپایی سفره های افطاری ساده در دستور کار قرار گرفته به طوری که تاکنون ۱۹ هزار و ۵۲۹ پرس غذای گرم تهیه و بیش از ۴۹ هزار افطاری ساده نیز در گوشه گوشه شهر اردبیل و سایر شهرستان ها برپا شده است.

جلیلی بیان کرد: روزانه برای ۵۰۰ نفر در جلوی مصلی افطاری ساده ارائه می شود و در امامزاده سیدصدرالدین نیز تاکنون برای مسافران نوروزی ۲۶ هزار سفره افطاری ساده برپا شده است.

وی گفت: تاکنون بالغ بر ۶ میلیارد تومان منابع مالی با مساعدت مردم و خیرین جمع آوری شده و این مبالغ صرف برپایی احسانات در ماه مبارک رمضان می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: با بازگشایی مدارس قرار است ۵۰ هزار پاکت فطریه نیز در بین دانش آموزان توزیع شود تا ۷۰ درصد این مبالغ صرف دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنها شده و ۳۰ درصد به حساب امداد واریز شود.

کد خبر 6064355

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • ۴۹ هزار افطاری ساده در اردبیل برپا شده است
  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • ۱۰۰ پایگاه برای جذب حامی در مازندران آماده هستند
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست