Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمپ ۷ رستوران و یک تالار متخلف در خرم آباد خبر داد.

احمدرضا احمدیان گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی به‌ویژه رستوران‌های سنتی و تالار‌ها با هماهنگی مقام قضائی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به اقدامات طرح اشاره کرد و افزود: پلمپ و تعطیلی ۷ واحد از رستوران‌های سنتی در منطقه شمال و شمال شرق خرم‌آباد و یک تالار پذیرایی در جنوب شهرستان به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و همچنین عدم رعایت ماده ۲۰ آئین‌نامه نظارت بر اماکن عمومی و اخطار پلمپ به ۲ واحد تالار دیگر به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی در ایام شهادت ائمه معصومین (ع) از اهم این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/ب

پلمپ ۷ رستوران و یک تالار متخلف در خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد

 مسعود محمدیان گفت: در طرح تشدید نظارت که از ۱۸ اسفند آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت، ۴۶ اکیپ نظارتی طی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان تهران بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک کشف و جهت نمونه برداری و تعیین تکلیف ضبط موقت گردید و ۸۱ هزار کیلوگرم  فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف با حکم قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

او با بیان اینکه سلامت غذایی مردم خط قرمز دامپزشکی است، افزود: پرونده ۳۲ واحد متخلف به مراجع قضایی ارجاع و  ۱۰ واحد صنفی پلمب شد.

محمدیان ادامه داد: در پی اجرای طرح تشدید نظارت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان تهران، اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی از بیش از ۶ هزار مرکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید کردند.

رئیس سازمان دامپزشکی از شهروندان استان تهران درخواست کرد که ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز از مراکز مجاز و مورد تایید دامپزشکی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ جهت پیگیری اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز