Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: از همه مسئولان درخواست می‌شود از برخی اعمال اشتباه که نسبت به استان انجام می‌شود، جلوگیری کنند. ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام عید غدیر، اظهارداشت: با برگزاری مراسم بزرگداشت این عید شخصیت امام علی(ع) و ائمه اطهار(ع) معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه ایران به معارف اهل بیت زنده است، افزود: باید نسبت به تاریخ و شخصیت‌های والای گذشته آگاه بود.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم‌ها و کتاب‌های تاریخی بسیار برای معرفی گذشتگان مثبت است، اضافه کرد: در تاریخ باید الگوها را شناسایی و از آسیب‌ها حذر کرد.

ماموستا حسینی: مبارزه قاطعانه با مفسدین اداری کردستان در دستور کار مسئولان قرار گیردماموستا عنایتی: برخی مسئولان و آقازاده‌ها در کردستان مشغول رانت، فساد و تبعیض هستندخوزستان| رساندن صدای مردم و بیان مشکلات شهری با مسئولان ضروری است

فاطمی با اشاره به مسئله آب چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: از همه مسئولان درخواست می‌شود از این عمل اشتباه که نسبت به استان انجام می‌شود، جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه باید همه افراد نسبت به این موضوع آگاه شوند، گفت: چهارمحال و بختیاری طی سال‌های گذشته ذره‌ای از سهم خود از آب بیشتر برداشت نداشته و حتی در مواردی برداشت کمتر بوده است.

‌انتهای پیام/ز

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار کردند.

مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد به سمت میدان بوعلی سینا است.

کد خبر 6082457

دیگر خبرها

  • عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به او کمک می‌کنیم
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم