Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@04:19:21 GMT

سقوط کارگر به چاهک آسانسور موجب مرگ وی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۸۳۸۳

سقوط کارگر به چاهک آسانسور موجب مرگ وی شد

محمد قلیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شامگاه دیروز با گزارش شهروندان به سامانه ۱۲۵ و اعلام سقوط کارگری به عمق چاهک آسانسور ساختمان نیمه کاره ای در شهرک یاغچیان، تیمی از آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: زمانی که این کارگر در طبقه پنجم ساختمان مشغول کار بود در اثر بی احتیاطی به عمق چاهک آسانسور سقوط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی عوامل اورژانس و تایید فوت کارگر ، آتش نشانان وی را با استفاده از برانکارد به بیرون منتقل و عملیات امدادی را خاتمه دادند.

۶۱۲۰/۵۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف فوت مرگ سقوط آسانسور چاهک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی

آتش‌پاد غلامرضا رضایی در خصوص ریزش و تخریب یک ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی‌خان اظهار کرد: «آتش‌نشانان چهار نفر محبوس‌شده درون منزل را خارج کردند.»

به گزارش مهر، وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز دوشنبه (۱۴۰۳/۱/۲۷) یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی خان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با اعلام این حادثه به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: مشخص شد که ساختمان به یکباره دچار ریزش شده و چهار نفر درون آن محبوس شده اند.

آتشپاد رضایی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در لحظات اولیه موفق شدند ۲ آقا و ۲ خانم را نجات و به بیرون از ساختمان انتقال دهند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه علت و چگونگی این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • جان باختن کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه
  • کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه جان باخت
  • فوت یک مرد ۴۴ ساله به علت سقوط در چاه
  • سقوط یک مرد میانسال در چاهی به عمق ۷۰ متر در جنوب تهران