Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:04:27 GMT

انتقادات جالب مریم کاویانی از «بوی باران»

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۸۷۷۹

انتقادات جالب مریم کاویانی از «بوی باران»

بازیگر سریال «بوی باران» گفت: اصولاً کم شدن نقش در سریال‌ها می‌افتد، اما چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان جالب نیستند، من متأسف شدم از تغییراتی که در فیلمنامه اتفاق افتاد و من به‌ عنوان بازیگر این فیلم متوجه تغییرات نشدم، چون به‌صورت پراکنده نقش داشتم و خیلی وارد جزئیات نشدم.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «بوی باران» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان را از شبکه یک و تماشا در حال پخش دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حذف سکانس‌های خود در این سریال اظهار کرد: نزدیک به ۲ سال به‌صورت پراکنده درگیر پروژه بودم و حدود ۲۰۰ سکانس در فیلمنامه بازی داشتم، هرچند فیلمنامه قرار بود به‌طور دیگری باشد، اما تغییراتی در آن ایجاد شد و نقش‌ها کمرنگ و پررنگ شدند.

وی در همین راستا ادامه داد: بنده به‌ عنوان یک مخاطب منتقد این سریال هستم، از اینکه سیمین به‌ عنوان یک بانوی ایرانی و یک معلم جامعه به‌ صورت یک آدم ناموفق در زندگی از شوهرش پنهان‌کاری می‌کند و ترانه به‌ عنوان زن کٌرد که همیشه پشت خانواده است به‌ عنوان باج‌گیر معرفی‌شده جالب نیست، در این سریال طوری وانمود می‌شود که مرد ایرانی به خاطر ایثارش خانواده و احساسات خانواده خود را زیر پا می‌گذارد و زن افغانی اختیار می‌کند، انگار که تمام زنان ایرانی مشکل و نقص اخلاقی دارند.

بازیگر سریال بوی باران در ادامه همین مطلب افزود: به نظر بنده این اتفاق برای جامعه ما قشنگ نیست، یعنی تمامی خانم‌های ایرانی حتی وکیل که نقش مهمی در جامعه دارد و مردم باید به آن اعتماد داشته باشد هم مردم را گمراه می‌کند، شخصاً روند قصه را نپسندیدم و انتظار داشتم زن‌های ایران را خیلی بهتر نشان دهند، در داستان بوی باران فقط «ناجیه» هنرمند است، در تربیت فرزندش سنگ تمام می‌گذارد، کتاب می‌نویسد و کتاب‌هایش چاپ می‌شود.

بازیگر سریال «بوی باران» در ادامه در خصوص طولانی شدن مرحله تولید این فیلم خاطرنشان کرد: به خاطر حساسیت‌های زیادی که محمود معظمی در کیفیت کار داشت خیلی سخت‌گیری می‌کرد، تمرینات زیادی داشتیم و پلان‌های زیادی برداشت می‌شد و به همین دلیل تعداد قسمت‌های سریال از ۴۰ قسمت به ۷۵ قسمت افزایش پیدا کرد.

وی در مورد بازخورد مردم نسبت به سریال «بوی باران» تصریح کرد: مردم این سریال را تماشا می‌کنند، طبعاً قصه جذابی دارد و ما نمی‌توانیم منکر خوب بودن و نو بودن قصه شویم، اما برای افزایش قسمت‌های سریال، قصه را طولانی شده و پراکندگی‌های زیادی در سریال ایجاد شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مریم کاویانی بازیگر بوی باران سریال تلویزیونی انتقاد زن ایرانی عید قربان دعای عرفه درگیری محمودآباد صحرای عرفات معامله قرن منصور هادی حجت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران

بارش باران از صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: امین فائضی، مریم سادات رحیم‌زاده / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال