Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی محمدعلی شهنوازی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: بهترین و پسندیده ترین عمل در روز عید سعید قربان، ذبح دام قربانی است که مورد پسند و رضایت پروردگار متعال واقع می شود.
وی بر اهمیت و ضرورت تقویت همبستگی و اتحاد در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: هرگاه امت اسلامی دلهای خود را نزدیک کرده اند، راه های نفوذ شیاطین و دشمنان بسته شده و مسلمانان به عزت و شکوه و کمال رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولوی محمد گل ریگی مدیر حوزه مخزن العلوم اهل سنت خاش هم با اشاره به اینکه مردم مسلمان باید از بدعت‌ها و آسیب ها در عروسی ها اجتناب کنند گفت: عروسی ها و جشن های اسلامی باید مطابق سنت و سیرت نبوی باشد و همگان از موسیقی و فعل های حرام رقص و آواز، شراب خواری اجتناب و از خدا، کتاب الله و رسول الله شرم کنند تا به درجه نفاق و کفران نعمت نرسند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش در جمع نمازگزاران عید سعید قربان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و کشور برای ضربه زدن به نظام اسلامی از همان سالهای آغازین و شکل گیری انقلاب برنامه ریزی و تلاش کرده اند و همچنان خباثت های آنها ادامه دارد گفت: عزت و سربلندی ایران سبب قوت قلب در امت اسلامی شده است.
علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک به مناسبت عید سعید قربان اظهار داشت:در سالهای اخیر تلاش‌های لازم را برای پیگیری مطالبات مردم انجام دادم اما بسیاری از مشکلات همچنان وجود دارد که عدم تحقق کارها نتیجه تحریم های ظالمانه دشمنان و نبود اعتبارات لازم بوده است.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف مجلس شورای اسلامی مسلمان موسیقی نظام اسلامی نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز تأسیس حساب ۱۰۰ به دستور امام و با تأکید بر تقویت آن، گفت: این حساب برای کمک به ساخت مسکن محرومان، روستائیان، حاشیه‌نشین‌ها و شهرهای کوچک است که باید تقویت شود، هر میزان که بتوان کمک جمع کرد تهران دو برابر آن را نیز کمک می‌کند که مبلغ خوبی برای ساخت مسکن خواهد بود.

امام جمعه شهرستان بندرعباس بیان کرد: بزرگ‌ترین و تاریخی‌ترین حمله پهپادی به اسرائیل انجام شد، قبل از این، روسیه با ۷۰ پهپاد به اوکراین حمله کرده بود که می‌گفتند حمله بزرگی بوده و این حمله از آن هم بزرگ‌تر بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: این حمله برکات و تأثیراتی داشت، اینکه حکام عرب بدانند که با چه کسی ارتباط گرفته و امنیت خودش را به او سپرده و همچنین غرب نیز فهمید دیگر نمی‌تواند جلوی قدرت ایران را بگیرد.
 
وی افزود: یکی از مصادیق تقوا روابط اجتماعی است مانند خوش‌خلقی، ارتباط با مردم حفظ شأن اجتماعی، احترام گذاشتن و بزرگ شمردن بزرگان است.
 
امام جمعه بندرعباس به تولد حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره و تصریح کرد: وی، مرد بزرگی است و امام هادی(ع) درباره آن حضرت می‌فرماید هر کس او را زیارت کند مانند این است که به زیارت امام حسین(ع) آمده باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: موقع نماز و دیدار با خدا، بهترین لباس‌ها پوشیده شود که رویه اهل بیت(ع) این بوده است، آراستگی در برابر میهمان و دیگران نیز سفارش شده است، اما آراستگی برای خودنمایی و تکبر نکوهیده است، خودآرایی در بعضی موارد به علت خود تحقیری است.
 
وی بیان داشت: تدلیس به معنای آرایش و خودنمایی به طوری که فرد را به اشتباه بیندازد و گمان کند که زیباست، کار ناپسندی بوده و نهی شده است و شروع روابط ناسالم نشأت‌گرفته از این خودآرایی‌هاست.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان
  • عملیات «وعده صادق»، تنها نمایش گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران اسلامی
  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • تثبیت قدرت بازدارنگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد