Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:34:32 GMT

نزاع خیابانی در شهرستان چرداول به قتل منجر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۹۰۳۷

نزاع خیابانی در شهرستان چرداول به قتل منجر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت رضایی ظهر دوشنبه درتشریح جزئیات این خبر گفت: ظهر دیروز ماموران از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰از وقوع یک فقره درگیری در داخل شهرشباب مطلع  و بلافاصله  به محل اعزام که برابرگزارش آنها،  ۲ نفر مغازه دار باهم درگیر که با وساطت هم جواران وماموران باهم سازش و مورد منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درتعاقب این درگیری ،  یکی  ازمنازعان در تماس تلفنی با دوستانش در یکی از شهرستانهای هم جوار ارتباط و به قصد انتقام جویی آنها را به درگیری مجدد دعوت می کند.

سرهنگ رضایی افزود: درغروب روز گذشته چند نفر از دوستان وی با یک دستگاه پژو۴۰۵وارد شهرشباب شده و در ورودی شهر،  مقتول را درحالی که سوار بریک دستگاه موتورسیکلت بود با شلیک سه گلوله به سمت وی او را به قتل رسانده و سریعاً ازمحل متواری می شوند.

وی تصریح کرد: باتلاش ماموران ، ۲ نفر ازمنازعان درهمان لحظات اولیه دستگیر و به مقر انتظامی  منتقل شدند.

وی عنوان کرد: تحقیقات  از افراد دستگیر شده درخصوص شناسایی عامل اصلی قتل و علت و انگیزه آن باهماهنگی مقام قضائی دردستور کار این انتظامی قرار دارد.

کد خبر 4690622

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل ایلام روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی ایلام خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۶۸معتاد درشاهرود دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسید، ابراز داشت: مهمترین این رویدادها اجرای طرح آرامش در سطح شهرستان شاهرود بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی این طرح ۶۸ معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شدند، افزود: یک اتباع بیگانه غیرمجاز نیز در بیت این دستگیر شدگان بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با تیزهوشی مأموران ایست بازرسی حوزه شهرستان شاهرود یک کامیون عبوری محور مشهد_تهران توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از این خودرو ۷۲ دستگاه کمپرسور خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف و ضبط شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده متخلف نیز برای ادامه سیر قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه بنا به اعلام سامانه پلیس مبنی بر قطع درختان تاغ موضوع در دست رسیدگی شهر سمنان قرار گرفت، افزود: در گشت زنی منطقه خودرو پژو پارس مشکی کشف و در بازرسی از آن مواد مخدر و ادوات قطع درخت کشف و در نهایت محل دپو یک‌تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ در شهر سمنان شناسایی شد.

کد خبر 6077013

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • زورگیران بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • انجام ۳ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۶۸معتاد درشاهرود دستگیر شدند