Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:03:37 GMT

«سرکوب» به ۱۴ شهر دیگر رسید/اکران ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۹۱۲۰

«سرکوب» به ۱۴ شهر دیگر رسید/اکران ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، همزمان با دور تازه اکران فیلم سینمایی «سرکوب» نمایش این فیلم در بیش از  ۱۶ سینما و در ۱۴ شهر آغاز شد.

بر اساس برنامه ریزی شرکت رسانه فیلمسازان مولود نمایش فیلم «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی در شهرهای کرمان، شاهین شهر، شیراز، بجنورد، پردیس، جهرم، همدان، اصفهان، زنجان، اندیمشک، ساری، رشت، تبریز، هشتگرد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه و رویا افشار با حضور جمشید هاشم پور، بازیگران خردسال: آرتین گلچین و عسل قرایی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

عوامل فیلم عبارتند از نویـسنده و کارگردان: رضـاگـوران، مدیرفیلمبرداری: علی تبـریـزی، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه: سیـد مهدی موسوی، آهنگساز: آرش گـوران، خواننده: علیرضا قربـانی، شعر: هوشنگ ابتـهاج، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، صداگذار: علی علویان، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، گریم: عباس عباسی، سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی، فضای مجازی: آرین امیرخان و تهیه کننده: حبیب اسماعیلی.

کد خبر 4690630 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سرکوب رضا گوران اکران عمومی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی فیلم کوتاه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان برنامه تلویزیونی جایزه آکادمی سینماسینما موسیقی نواحی پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید

دریافت 4 MB

همشهری آنلاین: یک شهروند زن هنگام سخنرانی «مارک میلر»، وزیر مهاجرت کانادا در شورای روابط خارجی در این نشست حضور داشت.

این زن هنگام سخنرانی وزیرخارجه کانادا نسبت به حمایت کانادا از اسرائیل در جریان جنگ غزه اعتراض کرد و خطاب به وزیرخارجه کانادا گفت تو بچه کُش و قاتل کودکان هستی و تو مسئول مرگ دختران در غزه هستی. هنگام اعتراض او نیروهای گارد امنیتی به سمت این زن معترض هجوم آوردند و ضمن جلوگیری از اعتراض او و با رفتار سرکوب گرانه برای خاموش کردن صدای این زن معترض، او را به زور به خارج از سالن بردند.

کد خبر 846432 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها اسرائیل کانادا فلسطین

دیگر خبرها

  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • ادامه حواشی «مست عشق»؛ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟