Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:56:23 GMT

قم| عید قربان روز اثبات عشق به خداست

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۹۵۲۴

قم| عید قربان روز اثبات عشق به خداست

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه عید قربان روز اثبات عشق به خداست،گفت: عید قربان، عیدی مستمر برای بندگان خوب خداست تا همه‌ساله با قربانی کردن اسماعیل‌های وجود خود، رابطه خود را با خالق خود جدید کنند. ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ابوالقاسم حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به جایگاه و ارزش عید قربان اظهار داشت:عید قربان، روز اثبات عشق است، روزی است که انسان در برابر معشوق، هیچ بودن خود را می‏پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه عید قربان، لحظه‌ای است که فرد عاشق همه سرمایه خود را فدای محبوب خود می‏کند،بیان کرد:عید قربان یادآور روزی است که خلیل و محبوب خدا، حضرت ابراهیم خلیل علیه‌السلام  گوشه‌ای از محبت خود رابین فرزند و محبوبش تقسیم کرده بود و باید یکی را انتخاب می‌کرد.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه عید قربان روز اثبات عشق به خداست،ادامه داد: عید قربان، عیدی مستمر برای بندگان خوب خداست تا  همه‌ساله با قربانی کردن اسماعیل‌های وجود خود، رابطه خود را با خالق خود تازه‌سازی کنند.

همدان| باطن عید قربان ذبح خواسته‌های نفس انسان در برابر خواسته‌های الهی استارتباط میان قربانی کردن و تقرب به درگاه خداوند/ بر چه اساسی خداوند رحمان به حضرت ابراهیم(ع) خود دستور داد فرزندش را به قربانگاه ببرد؟اعمال شب و روز عید قربان

حسنی تصریح کرد:عید قربان روز خالص کردن محبت به محبوب است،وقتی ابراهیم خلیل علیه‌السلام در سن صدسالگی صاحب فرزند می‌شود و در مقام عاشقی خدا، محبت فرزند، عشق او را ناخالص می‌کند، دستور می‌رسد اسماعیل را ذبح کن، چراکه باید خلوص محبت و عشق خود را اثبات کند.

وی خاطرنشان کرد: اسماعیل هرکسی مختص به خود اوست، اسماعیل بعضی فرزند و بعضی دیگر خانه و مال و ثروت است، بعضی درگیر شهوت و بعضی دیگر وابستگی‌هایی دارند که لازم است اسماعیل خود را قربانی کنند.

انتهای پیام/ن

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که ظهر امروز امیدواری برای انتخاب قربان بردیف به اوج خود رسیده بود اما در جدیدترین خبر مشخص شده که این سرمربی نمی‌تواند به ایران بیاید.

در گزارش ورزش سه نوشت: باشگاه تراکتور آمادگی کامل خود را برای استخدام قربان بردیف نشان داد و او گزینه اصلی محمدرضا زنوزی برای جانشینی پاکو خمس بود و همه چیز آماده بازگشت این سرمربی می‌شد اما ناگهان این اتفاق رخ نداد.

قربان بردیف بنا به دلایلی اعلام کرده که تا سه ماه آینده نمی‌تواند برای سرمربیگری به ایران بیاید تا پروژه دومین حضور او در تراکتور منتفی شود.

جلسه هیئت مدیره باشگاه تراکتور امشب از ساعت ۶ برگزار شد و گزینه‌های مختلف روی میز بودند و باشگاه آمادگی کامل برای امضای قرارداد با قربان بردیف داشت و همه چیز برای این همکاری مهیا بود.

در این جلسه همچنین با توجه به منتفی شدن حضور قربان بردیف که گزینه موردعلاقه زنوزی محسوب می‌شد، تصمیم بر این شد که تراکتور فعلا با کادرفنی فعلی خود کار را ادامه بدهد تا به زودی سرمربی جدید معارفه شود.

با توجه به شرایط بازار مربیان، تراکتور برای جانشینی پاکو خمس که استعفای ناگهانی و غیرمنتظره‌ای داشت، کار چندان راحتی ندارد اما با جلسات و بررسی‌های مختلف از سوی هیئت مدیره، این باشگاه در تلاش است تا هر چه زودتر بهترین گزینه را انتخاب و معرفی کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896536

دیگر خبرها

  • فیل فودن: جود بلینگام هدیه‌ای از جانب خداست؛ انگلستان به او در بهترین حالت‌اش نیاز دارد
  • خواص زیره: ۹ خاصیت علمی اثبات شده
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد