Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: از صبح روز سه شنبه 22 مرداد تمام وسایط نقلیه بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده نمایند.
به گزارش خبرگزاری آریا، هم‌وطنان به موارد زیر توجه کنند:
1- درصورتی كه مالكان خودروها در استفاده از كارت سوخت خود با هر مشكلی روبرو شدند، از طریق سایت niopdc.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و یا تماس با شماره 09627 اقدام نمایند. لازم به توضیح است كه تا 22 شهریور علاوه بر رمز جاری كارت، 4 رقم آخر كد ملی شخصی كه نام او پشت كارت سوخت درج گردیده، به عنوان رمز كارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول می‌باشد.
2- باوجود تلاش های انجام شده برای ثبت نام و صدور کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودروها که کارت سوخت خود را گم کرده اند، شاید هنوز تعدادی از مالکان خودرو، کارت سوخت در اختیار نداشته باشند، از این رو برای حل مشکل تحویل سوخت به این گونه خودروها، مقرر شده که به مدت محدودی از کارت جایگاه دار برای تحویل مقدار محدود سوخت به این گونه خودروها استفاده شود و حسب مورد، تا زمانی که در هر منطقه متناسب با شرایط اعلام خواهد شد، این رویه ادامه دارد.
3- مالكان خودروهایی كه تاكنون اقدامی برای تقاضای صدور كارت سوخت المثنی به عمل نیاورده‌اند باید با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس10+ نسبت به ثبت نام برای دریافت كارت المثنی اقدام نمایند.
به زودی درگاه ملی سامانه دولت همراه نیز برای ثبت نام اینگونه درخواست‌ها راه‌اندازی خواهد شد و در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌گردد.
4- حدود 500 هزار كارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالكان خودروها دریافت نشده و به باجه‌های پست برگشت داده شده و در باجه‌های معطله پست می‌باشد.
مالكان خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت كارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه نمایند.
در هر حال شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تمامی تلاش خود را خواهد كرد كه در اجرای این طرح، هم‌وطنان با كمترین مشكل روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دریافت بنزین کارت سوخت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون لیتر بنزین در دهه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در ۲۹ اسفند نزدیک به ۲ میلیون لیتر بنزین و یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۹۴۹ مترمکعب CNG در استان مصرف شده است.

 او با اعلان اینکه این رقم معادل با مصرف مدت مشابه پارسال در استان است، افزود: با مصرف این مقدار گاز CNG یک میلیون و ۴۹۳ هزار ۹۴۹ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شد.

بیشتر بخوانید

افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

عابدانی با عنوان اینکه امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی  سفر‌ها  در استان کاهش چشمگیری داشته است،  بر نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های استان و آماده‌ باش کامل منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی و لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هم استانی‌ها و مسافران تأکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اظهار اینکه  خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع، دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ سوخت مایع و ٢۵ جایگاه CNG است، ادامه داد: در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌ شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لحظات نفسگیر ریزش سنگ در جاده چالوس و توقف خودروها + فیلم
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد