Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حاتم نصیری نژاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: عید سعید قربان یادآور تجلی اوج ایمان در پرتو انوار اندیشه‌های بلند انسان موحدی است که با تسلیم در برابر اراده الهی، حقیقت ایمان را درک کرده است.

وی با اشاره به اهمیت عید سعید قربان در آداب اسلامی گفت: حضور قابل‌توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه‌های مستقر در مسجد و برگزاری دعای پرفیض عرفه نشان داد که مساجد همچنان بهترین سنگر مستحکم دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضور جوانان در مساجد نقشه‌های شوم دشمن را بر باد می‌دهد، افزود: ۲۰۰ پایگاه بسیج مستقر در مساجد استان گیلان میزبان حضور آحاد مردم و جوانان تشنه معرفتی بود که در روز عرفه در کنار سایر عاشقان عترت و طهارت دعای عرفه را زمزمه کردند.

نصیری نژاد با اشاره به نقش مؤثر ائمه جماعات و هیئت‌امنا در بقاع متبرکه و مساجد گفت: برگزاری دعای پرفیض عرفه در بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در مساجد و بقاع متبرکه، با مشارکت ائمه جماعات و هیئت‌امنای مساجد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حضور قابل‌توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه‌های مقاومت نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است، بیان کرد: حضور جوانان در مساجد با توجه به مناسبت‌های مختلف و بهره‌مندی آنان از برکات این مکان مقدس، اثرات قابل‌توجهی را پیش روی جوانان قرار می‌دهد.

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نماز عید سعید قربان نیز در ۸۰ مسجد استان اقامه شده است، افزود: علاوه بر برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان، در بیش از ۵۰ مسجد استان گیلان نیز نذورات مردم به‌صورت قربانی بین فقرا و افراد نیازمند تقسیم شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند