Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت:احکام افزایش حقوق دانشجو‌معلمان مرداد ماه اجرایی می‌شود و معوقات سال جاری از فروردین ماه در شهریور یا مهر پرداخت می‌شود. ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا حاجی‌ بابایی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته درباره صدور احکام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، حداقل حقوق در مورد آنها مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تاکید بر تسریع در صدور اجرای احکام دانشجو‌معلمان در تماس تلفنی با آقای الهیار ترکمن معاون پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش، او اعلام کرد که احکام دانشجو معلمان به استان‌ها ابلاغ و در مردادماه اجرایی می‌شود.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت:همچنین مقرر شده است معوقه حقوق ماه‌های گذشته از فروردین سال جاری در شهریور و مهرماه پرداخت شود.

حاجی بابایی در پایان از اقدامات و همکاری‌های صورت گرفته برای صدور و اجرای احکام دانشجو معلمان  دانشگاه فرهنگیان  تقدیر و تشکر کرد.

"دانشجو معلمان" مشمول دریافت حداقل حقوق می‌شوندنامه دیوان محاسبات برای اعمال حداقل حقوق دانشجومعلمانانتقاد از سخنان حاجی بابایی/ پیگیری افزایش حقوق دانشجو‌معلمان ادامه داردکاهش 45 درصدی حقوق دانشجومعلمان از چه زمانی آغاز شد؟

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حمیدرضا حاجی‌ بابایی معلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمیدرضا حاجی بابایی معلمان حمیدرضا حاجی بابایی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

tags # بازنشستگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان