Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرلینگ امید دارد تا سیتیزن‌ها روند بردهای پیاپی زیادی را در پیش بگیرند. 

طرفداری- رحیم استرلینگ که در جریان پیروزی ۵-۰ منچسترسیتی مقابل وست هم هت تریک کرد، از شروع عالی تیمش در فصل جدید خوشحال است.

به گزارش BT Sport، وینگر ملی پوش سیتیزن‌ها جدای از عملکرد انفرادی خوبش، از نتیجه‌ای که حاصل تلاش گروهی بود رضایت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس و حال خوبی دارم ولی مهم‌ترین چیز برنده شدن در قالب یک تیم و کسب سه امتیاز بود. همین کار را کردیم و این شروعی عالی در فصل جدید بود. گلزنی همیشه خوب است ولی در عین حال هر تیمی دوست دارد تا جای ممکن دروازه‌اش بسته بماند. 

استرلینگ خیلی زود خودش را به عنوان یکی از کاندیداهای رقابت برای کفش طلای لیگ برتر معرفی کرد.

هنوز روزهای ابتدایی فصل است؛ باید به لذت بردن و برنده شدن ادامه بدهیم؛ این مهم‌ترین چیز است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم‌های منچستر سیتی - رئال مادرید و بایرن مونیخ - آرسنال به مصاف هم می‌روند.

منچستر سیتی در حالی امشب در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید است که در دیدار رفت با ۳ بر ۳  مقابل این تیم به تساوی رسید و آن ها حتی شانس پیروزی را نیز داشتند، اما در نهایت برای گواردیولا و شاگردانش مهم نباختن در سانتیاگو برنابئو بود که این مهم نیز رخ داد.

سیتیزن‌ها که با شکست رقبای خود یعنی آرسنال و لیورپول در هفنه جاری به صدر جدول لیگ برتر انگلیس بازگشته اند امیدوارند امشب نیز کهکشانی‌ها را شکست دهند تا به روند موفقیت آمیز خود در این فصل ادامه دهند.

در سوی مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی نیز که در دیدار رفت بازی را خوب آغاز کرده بودند و در اوقاتی از بازی نیز موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند، اما در نهایت نتوانستند از پس سیتیزن‌ها بر بیایند تا تلاش خود را برای برد در اتحاد به کار بگیرند.

رئالی‌ها مثل رقیب خود در صدر جدول لالیگا قرار دارند و آن‌ها نیز در تلاشند ضمن فتح لالیگا لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند و در تالار افتخارات خود قرار دهند. بدون شک پیروز این دیدار  نیمی از مسیر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را طی کرده است.

۲ تیم تاکنون ۱۱ بار به مصاف هم رفته اند که سیتیزن‌ها ۴ برد در مقابل ۳ برد رئالی‌ها به دست آورده اند ۴ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.  در تعداد گل‌های زده هم نتیجه ۱۹ بر ۱۶ به سود آبی‌های شهر منچستر است. باید اضافه کرد برخلاف سیتی، رئال هنوز موفق نشده ۲ برد متوالی را در تاریخ بازی‌هایش مقابل تیم انگلیس پیش رو رقم بزند. در ۵ بازی آخر ۲ تیم سیتی ۳ بار موفق شده حداقل ۳ گل وارد دروازه رئال مادرید کند.

دنیله اورساتو  داور ۴۸ ساله ایتالیایی قضاوت این دیدار پر هیجان را بر عهده دارد.

بایرن مونیخ - آرسنال 

شاگردان توماس توخل در دیدار رفت مقابل آرسنال به ۲ بر ۲ دست یافتند و امیدوارند تا با وجود تماشاگران شان در ورزشگاه آلیانز آره نا ضمن پیروزی به مرحله بعدی نیز صعود کنند.  

باواریایی‌ها پس از کسب ۱۱ قهرمانی متوالی در بوندسلیگا امسال جام را به ژابی آلونسو و شاگردانش در بایرلورکوزن باختند و مورد انتقاد هوادارانشان قرار گرفتند و به همین دلیل از انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل توپچی‌ها برخوردارند تا ثابت کنند که همچنان تیمی قدرتمند محسوب می‌شوند.  توخل نیز که به احتمال بسیار زیاد سال آینده سرمربی بایرنی‌ها نخواهد بود او نیز همچون بازیکنانش امیدوار است تا با موفقیت در لیگ قهرمانان توانایی‌های خود را به همگان ثابت کند تا عدم موفقیت در بوندسلیگا به دست فراموشی سپرده شود.

اما در سوی مقابل آرسنالی‌ها این هفته با شکست ۲ بر صفر مقابل استون ویلا صدرنشینی لیگ برتر انگلیس را به صورت باورنکردنی از دست دادند تا شوک زیادی به هواداران این تیم وارد شود و در حالی پا به مونیخ گذاشته اند که مطمئنا عوارض از دست دادن صدر جدول با آن‌ها خواهد بود.

شاگردان آرتتا در دیدار رفت تا دقیقه ۷۶ از حریف خود عقب افتاده بودند که در نهایت با گل تروسارد این دیدار به تساوی کشیده شد، اما توپچی‌ها به خوبی می‌دانند که عقب افتادن از بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی شان  و  به تساوی کشاندن بازی کار بسیار سختی خواهد بود و به همین دلیل به نظر می‌رسد کمی در این دیدار دست به عصا‌تر بازی کنند.  

۲ تیم تاکنون در رقابت‌های رسمی ۱۳ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که همگی این رویارویی‌ها در لیگ‌قهرمانان شکل گرفته است که بایرن مونیخ ۷ برد و آرسنال ۳ برد به دست آورده اند. ۳ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است. در آمار گلزنی نیز بایرنی‌ها ۲۷ و توپچی‌ها ۱۳ بار دروازه حریف خود را باز کرده اند.

بایرنی‌ها در سال‌های اخیر ۳ بار توانسته اند آرسنال را با نتیجه ۵ بر یک شکست بدهند که این آمار بد به نظر می‌تواند بر روی آرسنالی‌ها تاثیر داشته باشد.

دنی ماکیلی داور ۴۱ ساله هلندی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد