Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ونزوئلایی تیم آتلانتا یونایتد، دو رکورد در لیگ MLS به ثبت رساند.

طرفداری- جوزف مارتینز، بازیکن 26 ساله باشگاه آتلانتا یونایتد، این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد.

به گزارش ESPN، جوزف مارتینز، در جریان پیروزی 1-2 آتلانتا یونایتد مقابل نیویورک سیتی اف سی، گل اول آتلانتا یونایتد را به ثمر رساند تا در دهمین بازی متوالی، موفق به گلزنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتینز حال از رکورد مشترک خود با دیگو والری عبور کرد و به تنهایی در این زمینه رکورددار شد. مارتینز همچنین با گلزنی در این مسابقه، به مجموع 69 گل در 3 فصل اخیر رسید و از رکورد بردلی رایت فیلیپس به عنوان بیشترین گل به ثمر رسانده در 3 فصل متوالی، عبور کرد. جوزف مارتینز 26 سال دارد و در 51 بازی برای ونزوئلا، موفق به زدن 12 گل شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی