Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیراز از معرفی عضو سیزدهم شورای شهر شیراز به جای «مهدی حاجتی» برای ورود به جلسات علنی شورا طی روزهای آینده خبرداد.

به گزارش ایلنا ، محمدرضا امیری  در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه اعلام وضعیت حضور اعضای شورا در جلسات براساس قانون بر عهده شورا است نه فرمانداری، گفت: اگر عضوی از اعضای شورا به هر دلیل شش جلسه متوالی یا 12 جلسه متناوب غیبت داشته باشد، شورا موظف به اطلاع رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:ا از این رو «محمدتقی تذروی» در روزهای آینده باید به عنوان عضو سیزدهم شورای اسلامی این شهر، سوگند یاد کرده و در جلسات شرکت کند.

آخرین وضعیت شهرداری صدرا

فرماندار شیراز سپس به بازداشت برخی مسئولان در  شهر صدرا اشاره و خاطرنشان کرد که براساس قانون برای انتصاب شهردار جدید باید شهردار استیضاح شده، استعفا دهد یا حکمی از سوی مراجع قضایی برای او صادر شده باشد.

امیری با اشاره به رایزنی های انجام شده با دستگاه قضایی و امنیتی، اعلام کرد که طی روزهای آینده وضعیت شهرداری و شورای صدرا مشخص خواهد شد.

پر چالش‌ترین انتخابات‌ها، انتخابات مجلس است

رئیس شورای تأمین شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین و پر چالش‌ترین انتخابات‌ها، انتخابات مجلس است؛ نقش رسانه در ارتقا و آگاهی مردم، شفاف‌سازی و کمک به سلامت برگزاری انتخابات نقش مهمی است .

وی همچنین این نکته را یادآور شد که شیراز در برخی از شاخص‌های توسعه یافتگی عقب است مثل سرانه فضای ورزشی و فضای آموزشی و مشکلات آب شرب در روستاها و حتی در شهر ،لذا پیشنهاد می‌شود تا رقمی از اعتبارات توسعه استان فارس برای ارتقای این شاخص‌ها تخصیص یابد تا به حد مطلوب برسیم.

امیری به شرایط فرهنگی جامعه هم اشاره کرد و گفت:‌ یکی از جرائمی که در جامعه امروز که ادعای فرهنگی بودن داریم، گزارش می‌شود، جرم توهین و خشونت است که برای رفع آن نیاز به کار فرهنگی داریم.

فرماندار شیراز از اصحاب رسانه‌ها خواست تا برای تقویت رسانه‌های خود تلاش کنند و در این عرصه به‌صورت حرفه‌ای عمل کنند و حتماً آموزش و ارتقای دانش را مدنظر قرار دهند.

وی   با تأکید بر اینکه تحقق مردم‌سالاری دینی بدون حضور قدرتمندانه رسانه میسر نیست، از خبرنگاران درخواست کرد تا در انعکاس اخبار و مشکلات دقت نظر داشته باشند و گفت: ممکن است برخی از مشکلات و فسادها وقتی به صورت گسترده مطرح شود، قبح آن مشکل از بین برود لذا نوع انتشار و افشاگری این مطالب مهم است البته جامعه نیاز به نظارت عمومی دارد که بخش مهمی از این نظارت عمومی از سوی رسانه‌ها اتفاق می‌افتد اما باید مراقبت کرد که عفت عمومی خدشه‌دار نشود و حرمت‌ها حفظ شود.

امیری یادآور شد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که در جهت خنثی‌سازی شایعاتی که به اعتماد عمومی و سطح جامعه آسیب‌ می‌زند، قلم بزنند و برای تقویت سرمایه‌های اجتماعی تلاش کنند که پیشنهاد می‌شود در این راستا منشوری برای رسانه‌ها تدوین شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جامعه خشونت دستگاه قضایی شورای شهر شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حسین حسامی رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد، احسان نجاری مقدم مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و حسن صالحی مفرد شهردار منطقه ۵، با حضور در منزل «سعید پریوش» پاکبان حادثه دیده منطقه ۵، از نزدیک جویای احوال وی شدند.   در این دیدار، پاکبان مصدوم به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت جسمانی خود پرداخت و از مسئولان خواست موانع موجود در خصوص برقراری بیمه و روند طولانی ایجاد شده را رفع کنند.   حسین حسامی، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر نیز ضمن تاکید بر پیگیری وضعیت بیمه، ادامه روند درمان و پرداختی‌های این پاکبان، گفت: این موضوع جای بازبینی و پیگیری دارد.   وی افزود: چنانچه حادثه‌ای در حین کار برای هر یک از کارکنان شهرداری رخ دهد، فرد علاوه بر درد جسمانی نباید با مشکلات دیگری همچون طی روند‌های طولانی اداری مواجه شود.   همچنین با توجه به استیجاری بودن ملک این پاکبان، حسامی بر مطرح کردن موضوع در شورای شهر و پیگیری آن به منظور رفع مشکل تاکید کرد.   در حادثه رانندگی که سال گذشته در محدوده بولوار شهید بابانظر مشهد رخ داد، رضا شجاعی، سعید پریوش و محسن شرفی، سه پاکبان شهرداری منطقه ۵، حین نظافت صدمتری در ساعت ۴ صبح دچار سانحه شدند.   در این حادثه، «رضا شجاعی» به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد، «محسن شرفی» به صورت سرپایی درمان شد و «سعید پریوش» هم از ناحیه دست و پای راست به شدت آسیب دید و مورد عمل جراحی قرار گرفت که پس از گذشت ۹ ماه همچنان مراحل درمان را طی می‌کند.

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی