Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیر ارسلان مطهری» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت ذوبی‌ها اظهار داشت: لیگ برتر برای ما دیرتر از بقیه تیمها به اتمام رسید و نسبت به رقبایمان در آسیا، استراحت کمتری داشتیم و کارمان را هم دیرتر آغاز کردیم. در بازی رفت برابر الاتحاد تمرکز کافی را نداشتیم و فکر می کنم که می شد نمایش بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خدا را شکر بازی ها رفت و برگشت است و فرصت جبران داریم. فکر می کنم باخت بازی قبل خیلی به ما کمک کرد. آقای منصوریان هم گفتند که می توانیم نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.حالا انگیزه ما چند برابر شده است. چیزی برای از دست دادن نداریم اما می بایست باهوش باشیم. این مسابقه فوق العاده تماشایی خواهد شد. کسانی که این بازی را ببینند قطعا لذت می برند. ما هم در حالی پا به این بازی می گذاریم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی درباره حضور مجددش در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا و اینکه چقدر انگیزه برای گلزنی دارد، خاطرنشان کرد: این فرصتی است که همه فوتبالیستها دنبالش هستند. ما یک فصل در لیگ می جنگیم تا رتبه ای بین اول تا سوم را به دست بیاوریم تا در لیگ قهرمانان حاضر باشیم. این نهایت هدف ما نیست که فقط در این رقابت ها شرکت کنیم اما مطمئنا فرصت کنونی را از دست نمی دهیم. من هم تمام تلاشم را می کنم تا تیم نتیجه بگیرد. گل زدن من مهم است اما نتیجه گرفتن ذوب آهن بسیار مهم تر است و بسیار خوشحال تر می شوم. اگر صعود کنیم من و همتیمیهایم فرصت خودنمایی بیشتری خواهیم داشت. مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان همگی انگیزه کافی را برای صعود به دور بعدی دارند.
مهاجم ذوب آهن درباره مشکلاتی که در پخش بازی رفت پیش آمد و همچنین عدم حمایت همهجانبه از تنها نماینده ایران در آسیا اذعان داشت: این بار اول نیست. وقتی با نفت به یک چهارم رفتیم مشکلات به مراتب زیادتر و حادتری داشتیم. کار به جایی رسیده بود که یک سفر ساده برای ما مشکل ساز می شد. نمیدانم بازی ما از کجا پخش شد. وظیفه ما این بود که برویم به داخل زمین و از اعتبار و آبروی خودمان و کشورمان دفاع کنیم. ما این وظیفه را داریم. وظیفه دیگران و صدا و سیما چیز دیگری است که در حیطه کاری من نیست بخواهم نظر بدهم. به هیچ وجه این مسائل روی ما تاثیر ندارد اما دوست داریم که مردم نمایش ما و تلاش ما را ببینند. اینقدر بازی با الاتحاد برای ما مهم بوده و هست که تنها روی آن تمرکز داریم. چه پخش بشود و چه نشود ما تنها به شادکردن دل هموطنانمان فکر میکنیم. الان ما تنها نماینده ایران هستیم و پرچم سه رنگ در دستان ماست.
وی درباره مشکلاتی که در پرواز تیم به وجود آمد گفت: پرواز ما تاخیر ۴ ساعته داشت و مجبور شدیم به هتل برگردیم. اما این تقصیر باشگاه ذوب آهن نبود و همه کارها درست انجام شد اما مشکل از هواپیمایی بود. با این حال خستگی ناشی از این مساله چیزی نیست که بتواند ما را سرخورده کند. ما هدف بزرگتری داریم که چیزهای پیش پا افتاده ای چون این نمی تواند خللی در آن وارد کند.
بازیکن اسبق نفت تهران و تراکتورسازی تبریز درباره تاخیر به وجود آمده در لیگ و نفع و ضررش برای ذوب آهن تاکید کرد: به تاخیر افتادن لیگ هم توانست به ما کمک کند و هم اینکه اگر سر وقت این مسابقات آغاز می شد فرصت مناسبی بود برای اینکه بتوانیم در شرایط مسابقه قرار بگیریم. ولی استراحت و ریکاوری در آن صورت کمتر می شد و نمی توانستیم تمام تمرکز را روی بازی آسیایی بگذاریم. حالا خیلی خوب تیم عربستانی را آنالیز کرده ایم. الاتحاد تیم بزرگ و ریشه داری در عربستان است و اصلا تیم ضعیفی به حساب نمی آید. متاسفانه بازی رفت را باختیم اما برنامه های ویژه ای برای برگشت به بازی و صعود داریم. هر تیمی کمتر اشتباه کند صعود خواهد کرد.
مطهری در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت گلزنی خوشحالی خاصی خواهد داشت یا خیر گفت: اول از همه به این فکر می کنم که برای تیم مثمرثمر باشم. اگر بخواهم فقط به گل زدن خودم فکر کنم قطعا در نمایشم تاثیر منفی می گذارد. اگر همه بازیکنان تک به تک خوب باشند تیم نتیجه می گیرد. هماهنگی هایی برای خوشحالی بعد گل با بچه ها داشتیم و انشالله در زمین از آن رونمایی می کنیم. اما پیش از آن باید روی وظایف خود در داخل زمین تمرکز کنیم.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در دوحه میزبان الاتحاد عربستان است. دیدار رفت این ۲ تیم با حساب ۲ بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی هشتیجانی‌ها از بارش باران بهاری + فیلم

این روز‌ها بارش باران رنگ و بوی بهاری به اقصی نقاط کشور بخشیده است. بارانی که علاوه بر لطافت هوا، شادابی طبیعت را نمایان می‌کند. در این روز‌های بهاری روستای هشتیجان شهرستان مرودشت استان فارس نیز با بارش باران همراه شد و موجب خوشحالی اهالی این روستا شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خوشحالی هشتیجانی‌ها از بارش باران بهاری + فیلم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • خوشحالی مردم از آبرسانی به ۷روستای قلندرآباد فریمان
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود