Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «تعزیه دریا»، خاطرات حدیثه نوبخت، همسر شهید مدافع حرم سید جواد اسدی است که به زودی منتشر می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تعزیه دریا»، خاطرات حدیثه نوبخت، همسر شهید مدافع حرم سید جواد اسدی است که به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

لشکر ویژۀ ۲۵ کربلا یک لشکر قوی، قدرتمند، خط شکن و خط نگهدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندران، رزمندگان و سرداران آن شجاعانه و قهرمانانه، و به تعبیر کامل، مؤمنانه از دینشان دفاع کردند. مردم مازندران جزو نقطه‌های از کشور بودند که در همۀ فداکاری‌های جنگ، جای پای آن‌ها دیده می‌شود. «مقام معظم رهبری»

تاریخ انقلاب اسلامی مملوّ از مردان مردی است که با مال و جان خود جهاد کرده‌اند و در این راه پرخطر، عاشقانه، آیات الهی را تفسیر کرده‌اند.

حماسه سازان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، در دفاع از حرم و حریم حضرت زینب (س) و معصومین (ع) و ذریۀ مطهرشان در کشور‌های عراق و سوریه و... جا نفشانی‌ها زیادی کرده‌اند.

شهید عزیز «سیدجواد اسدی» دومین شهید این خانواده است که با زبان نوحه سرایی و عمل جهادی در راه خدا، وارد صحنۀ نبرد با تکفیری‌ها شد و ـ. طبق رؤیای صادق‌های که مادر بزرگوارش دیده بود ـ. در حماسۀ مقاومت خان طومان، شهادت را به آغوش کشید و «عند ربهم یرزقون» گشت و پیکر مطهرش پس از حدود ۳۵ ماه به دامان خانواده بازگشت و با عطر جهادی‌اش، استان و شهر و محله را تطهیر کرد.

کتاب تعزیه دریا به کوشش «مصیب معصومیان»، که خود از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و همچنین از رزمندگان مدافع حرم و برادر شهید نیز هست، به نگارش درآمده است.

پیش از این، از این رزمنده مدافع حرم چندین جلد کتاب از شهدای مدافع حرم خان طومان همچون شهید رادمهر (کتاب شهید عزیز)، شهید سید رضا طاهر (کتاب طاهر خان طومان)، شهید محمد تقی سالخورده (کتاب هفت روز دیگر)، شهید حاج محمود شالیکار (کتاب خداحافظ دنیا) و ... در این زمینه منتشر شده بود.

برشی از کتاب:
دیروز مادرم گفت: شما ناهار بیایید خونۀ ما. خواهرم شب میاد!
گفتم: نه! جواد شاید زنگ بزنه خونه، موبایل آنتن نمیده!
یکهو مادرم زد زیر گریه...
تازه فهمیدم چه گفتم!
اصلاً حواسم نبود که جواد دیگر نیست. دیگر تلفن نمیزند. دیگر مأموریت نمیرود...

زندگی داستانی شهید مدافع حرم سید جواد اسدی به روایت همسر شهید به کوشش مصیب معصومیان به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روایت همسر شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم سید جواد اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد