Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:24:12 GMT

ماشین آلات کشاورزی لالی هویت دار شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۱۷۴۸

ماشین آلات کشاورزی لالی هویت دار شدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقیه سلطانی الکوه مدیر جهاد کشاورزی لالی یکی از معضلات در زمینه توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی را پلاک گذاری آن‌ها عنوان کرد و گفت: کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی شهرستان در اسرع وقت با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی نسبت به تشکیل پروند و شماره گذاری ماشین آلات به ویژه تراکتور‌های خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکز پلاک گذاری، صنوف کار‌های کشاورزی، مراکز جهاد کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اجرا می‌گردد.

سلطانی الکوه، هدف از شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی روستایی را جلوگیری از تردد غیرمجاز، کاهش احتمال تصادف و خطرات ناشی از آن، ایجاد مکانیسمی برای بیمه کردن این ماشین ها، جلوگیری از فروش غیر قانونی، سرقت و قاچاق، مشخص شدن مالکان قانونی و ایجاد فضا و زیرساخت برای به رهن بردن ماشین آلات و استفاده از تسهیلات بانکی و تسهیل شرایط برای صدور کارت سوخت این ماشین‌ها عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی افزود: از ابتدای این طرح تاکنون تعداد ۱۲۰ پرونده تراکتور تکمیل و آماده پلاک گذاری است و در صدد هستیم تا پایان طرح حدود ۳۰۰ دستگاه تراکتور دیگر در شهرستان را شماره گذاری کنیم.

انتهای پیام/گ

آغاز پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در بارش‌های اخیر دو روز گذشته در جنوب کشور  ۱۴ استان درگیر بوده است گفت: سه هزار و ۸۶ راهدار نفر روز و ۲ هزار و ۵۴۷ انواع ماشین آلات  مشغول فعالیت هستند  و در طی این مدت ۲۶ مسیر غیرشریانی و ۶ مسیر شریانی مسدود شدند و همکاران در  تلاش هستند که این  مسیر‌ها را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات مربوط به ریزش برداری در سطح محور‌ها بوده است که ۳۸۰ مترمکعب تاکنون ریزش برداری شده  و ۵۱۸ محور روستایی مسدود شده است که شامل ۲ هزار روستا می‌شود.

بهرامی نیا توضیح داد:  شدت بارش‌ها از دیروز  افزایشی بوده که عمده آنها در استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان و ایرانشهر و جنوب سیستان وبلوچستان و آذربایجان شرقی بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد