Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گزارشی از بازار داغ خرید کوله پشتی ضد گلوله در آمریکا را مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 15:57 - 21 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۱۳۰

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، در پی تیراندازی‌های مرگبار هفته گذشته در آمریکا، فروش کوله پشتی‌های ضد گلوله برای کودکان در این کشور افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل خریدهای پیش از بازگشایی مدرسه، برای پدران و مادران آمریکایی مهم‌ترین مسئله امنیت کودکانشان شده و تقاضا برای این کوله پشتی ها قیمت آنها را بالا برده و معلمان هم از سال جدید تحصیلی می‌تواند برای امنیت خودشان سلاح حمل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا آدمکشی کوله پشتی دانش آموزان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، اما به‌دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و تا پایان خرداد ادامه دارد. 

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیرماه باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر