Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بوکسور هندی پس از شنای مسافت ۲.۵ کیلومتری توانست به مدال نقره قهرمانی این کشور دست یابد. ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه تایمز هندوستان، میشای مانوها کادام برای رسیدن به محل برگزاری رقابت‌های بوکس هندوستان باید یک مسافت 2.5 کیلومتری را شنا می‌کرد، زیرا به دلیل سیل راه‌های ارتباطی روستای او قطع شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بوکسور 19 ساله باید در رقابت‌‌های ملی هندوستان در بنگالورو شرکت می‌کرد.

بر اسایس این گزارش، میشای مانوها کادام و پدرش با بسته‌بندی وسیله‌های مورد نیاز در کیسه‌های ضد آب مسافت 2.5 کیلومتری را شنا کردند و این بوکسور 3 روز بعد در رقابت‌های ملی هندوستان به مدال نقره دست یافت.

بوکسور 19 ساله هندی درباره این اتفاق می‌گوید: بی‌صبرانه منتظر آغاز این رقابت‌ها بودم و نمی‌توانستم آن را از دست دهم. روستای محل زندگی ما را سیل محاصره کرده بود و هیچ چاره دیگری نداشتم و باید مسافتی را شنا می‌کردم. افسوس می‌خورم که مدال طلا نگرفتم اما در رقابت آینده حتما این مدال را به دست خواهم آورد.

پیروزی هیجان‌‌انگیز دوویتزیوسو در آخرین پیچ گرندپری اتریش

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28,30/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند

صبح امروز و در فرم نان‌چوان، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید.

همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

دیگر خبرها

  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز