Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@10:33:24 GMT

انگلیس: موضع لندن در قبال ایران تغییر نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۱۶۷

آفتاب‌‌نیوز :

 سخنگوی بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در سخنانی گفت: موضع لندن در قبال ایران و توافق هسته ای تغییری نکرده است.

به گزارش اسکای نیوز، وی در ادامه گفت: بوریس جانسون قرار است امروز با جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا درباره «مسائل امنیتی»، از جمله مسئله ایران گفت و گو کند.

در حالی که انگلیس نفتکش حامل نفت ایران را به بهانه‌های واهی در جبل الطارق توقیف کرده است، سخنگوی نخست وزیر انگلیس در ادامه گفت: ایران باید فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود را در منطقه متوقف کند!

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت بوریس جانسون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با «لئو وارادکار» همتای ایرلندی خود، به منظور بحث درباره برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنگو افزود: جانسون بطور آشکارا همچنان خواهان توافقی برای خروج از اتحادیه اروپاست؛ اما امید داشت که اتحادیه اروپا به جای اما و اگرها، تصمیم دولت انگلیس برای خروج از این اتحادیه را در تاریخ ۳۱ اکتبر (آبان) درک می‌کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انگلیس توافق هسته ای برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست شب گذشته در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

چند دقیقه پس از سوت پایان بازی در گودیسون پارک، پستی در حساب رسمی باشگاه ناتینگهام فارست منتشر شد که در آن از داوران مسابقه از جمله استوارت اتول، داور VAR انتقاد کرد.

این باشگاه مدعی شد که چون این داور طرفدار لوتون تاون بوده، سه پنالتی به سود آن‌ها اعلام نکرده و موجب شکست آن‌ها شده است. لوتون یکی از تیم‌های قعر جدول است که با شکست روز گذشته فارست، اکنون با یک امتیاز کمتر از این تیم در رده هجدهم حضور دارد. اورتون هم با این برد 30 امتیازی شد و بالاتر از ناتینگهام رده هفدهمی ایستاد.

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده قصد دارد این توییت را بررسی کند چون ادعای بزرگی مبنی بر تبانی مسئولان برگزاری مسابقات مطرح شده است.

در بیانیه لیگ برتر آمده است:"لیگ برتر از خواندن بیانیه ناتینگهام فارست در شبکه‌های اجتماعی پس از بازی مقابل اورتون بسیار ناراحت شد. اتحادیه فوتبال انگلیس بیانیه باشگاه را بررسی خواهد کرد. پسندیده نیست که صداقت داوران مسابقه را زیر سوال ببریم و ماهیت این اظهارات به این معنی است که لیگ برتر نیز این موضوع را در رابطه با قوانین لیگ بررسی خواهد کرد."

اوایل امروز ناتینگهام فارست تایید کرد که پرونده‌ای را همراه اتحادیه داوران انگلیس آغاز کرده تا صدای داوران اتاق VAR بازی روز گذشته منتشر شود.

دیگر خبرها

  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست