Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@19:48:54 GMT

تعلیق فدراسیون تیراندازی با کمان هند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۵۲۵

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، فدراسیون هند را به دلیل بحرانهای مدیریتی تعلیق کرد. این مشکل به خاطر برگزاری دو انتخابات مجزا برای فدراسیون تیراندازی با کمان هند بود.

اخبار ورزشی_آرجون موندا به عنوان رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان هند در دهلی نو انتخاب شد این در حالی است که در همان روز رائو در چاندیگراه به عنوان رئیس معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون تیراندازی با کمان هند اواخر جولای فرصت داشت تا این مشکل و بحران را حل کند اما موفق به این کار نشد تا اینکه فدراسیون جهانی هند را تعلیق کرد. این اتفاق مشکلاتی را برای حضور ورزشکاران این کشور در رقابت‌های بین‌المللی به وجود آورده البته فدراسیون جهانی اعلام کرده و ورزشکاران هند می توانند در مسابقات جهانی جوانان در مادرید شرکت کنند.

فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد در صورتی که بتواند مشکلات را حل کند تا پایان ماه تعلیق برداشته می شود. در صورتی که مشکل نشود ورزشکاران این کشور او آخرین مسابقات قهرمانی آسیا را از دست خواهند داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات تیراندازی فدراسیون تیراندازی مسابقات قهرمانی آسیا مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳