Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: اسماعیل خلیل‌زاده درباره بحث استعفای آندره‌آ استراماچونی از سرمربیگری استقلال اظهار داشت: خبر استعفای استراماچونی شایعه است، چون نه نامه‌ای به باشگاه داده و نه حرفی از استعفا زده است. احتمال دارد یکسری ناراحتی داشته باشد، اما هنوز به باشگاه منتقل نشده است. آقای امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع است تا بدانیم این حواشی از کجا نشات گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه استقلال یکی دو ماهی بود تمریناتش را با آرامش پیگیری می‌کرد، دست‌هایی در کار است تا تیم وارد حاشیه شود، اما به راحتی اجازه این کار را به حاشیه‌سازان نمی‌دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره مشکلی که برای ورود هرووی میلیچ، مدافع چپ کروات مدنظر استقلال به وجود آمد، گفت: من در این مورد اطلاعات کاملی ندارم، اما از امروز پیگیر خواهم بود تا این بازیکن وارد ایران شود. حتماً فتحی به عنوان مسئول اجرایی باشگاه در جریان موضوعات قرار دارد و پیگیر این مسئله خواهد بود.

خلیل‌زاده در پایان گفت: طرح و انتشار چنین شایعات بی‌اساسی که زمینه‌ساز ناراحتی هواداران می‌شود، کار درستی نیست. من با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و گفت استراماچونی هیچ حرفی از استعفا نزده یا نامه کتبی به باشگاه نداده است.

سایت چکی: استعفای احتمالی استراماچونی عجیب نیست/ او در اسپارتاپراگ تجربه مشابهی داشت
یک پایگاه خبری در جمهوری چک انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال استعفای سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال را به وجود برخی دلایل پشت پرده نسبت داده است.

انتشار خبری در سایت جان لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس ایتالیایی سایت اسکای اسپورت ایتالیا مبنی بر استعفای احتمالی آندره‌آ استراماچونی از مربیگری تیم فوتبال استقلال تهران، خیلی‌ها را غافلگیر کرده است. او استعفای علی خطیر مدیر ورزشی استقلال، کسی که با استراماچونی قرارداد بست و محقق نشدن وعده‌های باشگاه در مورد خرید بازیکنان مد نظر استراماچونی را دلیل ترغیب شدن این مرد ایتالیایی برای ترک آبی‌پوشان تهران دانسته است، سناریویی که شاید برای خیلی‌ها غیرمنتظره بود اما در جمهوری چک و به خصوص هواداران یکی از پرطرفدارترین تیم‌‌های آن یعنی اسپارتاپراگ چندان هم دور از ذهن نبوده است.

سایت خبری آی‌اسپورت جمهوری چک با اشاره به خبرهایی که امروز درباره جدایی احتمالی سرمربی سابق اسپارتاپراگ از استقلال منتشر شده است، از جمله خبری که در نشریه توتومرکاتو وب ایتالیا در مورد دلیل اصلی نارضایتی استراماچونی ذکر شده (استعفای خطیر) می‌‌نویسد: دوران مربیگری آندره‌آ استراماچونی در ایران شاید خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، پایان یابد. سرمربی سابق اسپارتا پراگ از مدیران باشگاه استقلال 48 ساعت مهلت خواسته که درباره ماندن یا رفتن از این تیم تصمیم‌گیری کند. مشکل کسب نتایج بد نیست، چون با هدایت او استقلال در اردوی پیش فصل خود 6 برد کسب کرده است. مشکلات در پشت صحنه است. هنوز از یادها نرفته است که زمان مربیگری استراماچونی در اسپارتاپراگ موجی از بازیکنان جدید وارد تیم شدند (اما استراماچونی باز هم برکنار شد) پس تعجبی ندارد اگر همه چیز (در مورد اختلافات استراماچونی و استقلال) ورای موضوع نقل و انتقالات باشد.

این سایت در ادامه می‌نویسد: استراماچونی روز 13 ژوئن با باشگاه ایرانی قراردادی 2 ساله بست و الان نزدیک به 2 ماه بعد از آن زمان، در حالی که هنوز فصل جدید لیگ ایران شروع نشده، دوباره برکنار می‌شود.

 

استراماچونی در بازی دوستانه استقلال حاضر شد

سرمربی استقلال تهران در محل برگزاری بازی دوستانه استقلال تهران و پیکان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آندره استراماچونی بر خلاف شایعات به وجود آمده در خصوص استعفا از هدایت تیم فوتبال استقلال تهران، در ورزشگاه محل برگزاری بازی این تیم با پیکان تهران حاضر شد.

سرمربی آبی پوشان پایتخت که با لباس شخصی در جمع بازیکنان خود حاضر شد قبل از شروع بازی برای انها صحبت کرد.

سرمربی ایتالیایی استقلال در حالی با چهره‌ای مصمم در محل دیدار تیمش حاضر شد که رسانه‌های خارجی خبر از احتمال جدایی وی ظرف ۴۸ ساعت آینده داده بودند.


کدام موضوع «استراماچونی» را عصبانی کرد/ فشار خارجی، سکوت داخلی!

خبر احتمال جدایی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در حالی به سوژه اصلی این تیم تبدیل شده که هنوز به درستی مشخص نیست این اتفاق برای فشار به مسئولان داخلی است یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اواخر خردادماه سالجاری بود که مسئولان باشگاه استقلال خبر رسمی حضور آندره استراماچونی در راس کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را منتشر کردند تا این مرد ایتالیایی به عنوان جانشین وینفرد شفر کارش را در جمع آبی پوشان شروع کند.

از آن زمان تاکتون باشگاه استقلال روزهای آرامی را پشت سر نگذاشته و هر روز حاشیه جدیدی برای این تیم بوجود آمده است. در حالی که هنوز مشخص نیست نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر چه زمانی آغاز خواهد شد، امروز دوشنبه یک خبرنگار ایتالیایی از احتمال جدایی استراماچونی خبر داد تا جدی ترین حاشیه این روزهای استقلال رقم بخورد.

«جان لوکا دی ماتزیرو» خبرنگار مطرح فوتبال ایتالیا خبر از ناراحتی سرمربی استقلال تهران از عدم جذب بازیکنان مد نظر وی داد و عنوان کرد این مربی قصد دارد تا دو روز آینده درباره ماندن یا رفتن از باشگاه استقلال تهران تصمیم گیری کند.

پس از انتشار چنین خبری در صفحه شخصی این خبرنگار، رسانه های خارجی نظیر: «توتومرکاتو» و «فاکس اسپورت» نیز واکنش نشان دادند و به احتمال جدایی استراماچونی از استقلال تهران پرداختند. آنها با اشاره به حضور دو ماهه این مربی در استقلال و موفقیتش در شش بازی پیش فصل با آبی پوشان اعلام کردند که وی احتمال دارد استقلال تهران را در فاصله ۱۰ روز مانده به شروع لیگ برتر تنها بگذارد.

این اظهار نظرها در حالی صورت گرفته است که هنوز هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال به درست یا غلط بودن آن واکنشی نداشته اند تا گمانه زنی ها در مورد آینده استقلال و این مربی ایتالیایی بیشتر شود.

برخی عنوان کرده اند جذب نکردن بازیکنان مد نظر مرد ایتالیایی عامل اصلی ناراحتی و دلخوری است و برخی هم عنوان کرده اند کنار رفتن علی خطیر از باشگاه استقلال باعث ناراحتی استراماچونی شده است. لو رفتن مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال مورد دیگری بوده که از آن به عنوان دلیل عصبانیت استراماچونی یاد شده است.

این خبر پس از آن منتشر شد که میلیچ مدافع کروات مد نظر استقلال پس از حضور در تهران به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست از فرودگاه خارج شود و آنطور که اعلام شده بلیت برگشت را دریافت کرده است.

هر چند اظهار نظر مسئولان باشگاه استقلال می تواند روشن کننده ابهامات این ماجرا باشد اما برخی عنوان کرده اند این فشارها عامدانه به باشگاه استقلال وارد می شود تا مسئولان این باشگاه بتوانند امتیازات لازم از وزارت ورزش را بگیرند!

با این حال مشخص نیست در پشت پرده چه خبر است که استقلال قبل از شروع لیگ نوزدهم وارد این چالش شده و مسئولان باشگاه هم در قبال آن سکوت کرده اند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: استراماچونی سرمربیگری استقلال خبر استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز که در این فصل با فشارهای زیاد و بار سنگینی مواجه بوده است، یکی از عجیب‌ترین آمارهای ممکن برای یک مربی را ثبت کرده است.

او بارها به دلیل اعتراضات فراوان به داور از کنار زمین اخراج شده است و آمار کارت قرمزهای او تا پیش از بازی امشب بارسلونا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به شکلی بود که تعداد کارت قرمزهای او در دوران مربی‌گری و بازی، به یک اندازه رسیده بودند.

امشب او آمارش را ارتقا داد. آنها با پیروزی ۳-۲ در دور رفت، به بازی برگشت آمدند و در ورزشگاه المپیک میزبان پاری سن ژرمن هستند. با اینکه رافینیا بارسا را به برتری رساند، اما اخراج رونالد آرائوخو باعث شد که پاری سن ژرمن با گل‌های عثمان دمبله و ویتینیا به بازی برگردد.

همین وضعیت باعث عصبانی شدید ژاوی هرناندز شد. پس از اینکه داور تصمیمی علیه بارسلونا گرفت، مربی اسپانیایی عصبانی شد و عصبانیتش را با فریادهای بلند و لگد زدن به یکی از اجسام کنار زمین نشان داد. این رفتار او باعث جلب توجه داور شد، او به سمت ژاوی رفت و بلافاصله کارت قرمز را به او نشان داد تا وضعیت بارسلونا بغرنج‌تر از قبل شود.

دیگر خبرها

  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • پایتخت بعدی ایران کدام شهر است؟
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)