Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:18:43 GMT

۳ فوتی و ۳ مصدوم بر اثر واژگونی پژو در داخل سد بوستان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۹۰۵

۳ فوتی و ۳ مصدوم بر اثر واژگونی پژو در داخل سد بوستان

علیرضا کمال غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۴۸ دقیقه دوشنبه واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ به داخل سد بوستان به اورژانس گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵و هلال احمر به محل اعزام شدند.

کمال غریبی گفت: به گزارش حاضران مدتی از سقوط گذشته و کسی متوجه سقوط خودرو به داخل سد نشده بود لذا سه نفر بخاطر غرق شدگی و جراحات حین سقوط فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اجساد تحویل نیروی انتظامی شدند، ادامه داد: سه مصدوم دیگر حادثه نجات یافتند ولی دچار کاهش سطح هوشیاری(کما) و شکستگی و آسیب های متعدد هستند.

طبق گفته کمال غریبی مصدومان به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله منتقل شده و یکی از مصدومان که دختربچه حدود ۱۲ ساله است در اتاق عمل تحت جراحی و دختر هشت ساله دیگر در icu و خانم ۴۰ ساله در اورژانس خدمات تخصصی دریافت کردند.

کد خبر 4690898

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس اورژانس روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد