Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:36:44 GMT

رئال مادرید- بارسلونا؛ این جنگ سر دراز دارد!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۹۷۱

رئال مادرید- بارسلونا؛ این جنگ سر دراز دارد!

رئال مادرید و بارسلونا سالهاست برای خرید ستاره های بزرگ با یکدیگر مبارزه می کنند.


به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به دنبال جدایی از این تیم است و دو غول بزرگی لالیگایی برای خرید وی وارد غمل شده اند. البته رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر امضای قرارداد با نیمار اتفاق جدیدی نیست و این مبارزه پیشینه ای طولانی مدت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمار؛ بارسا، پیروز اولین جنگ

 

در سال 2011، هر دو تیم به دنبال راه حلی برای خرید ستاره برزیلی بودند و در حقیقت ابتدا این فلورنتینو پرز بود که با سانتوس به توافق اولیه رسید. قرار شد نیمار پس از بازی های المپیک 2012 لندن به رئال مادرید منتقل شود اما تیم کاتالونیایی موفق شد شرایط را تغییر داده و ستاره برزیلی را جذب کند و به این ترتیب که نیمار سرانجام در سال 2013 راهی  نیوکمپ شد.

 

 

دیوید بکام؛ وعده ای که عملی نشد

 

در تابستان سال 2003 سر الکس فرگوسن و منچستریونایتد تصمیم به فروش دیوید بکام، ستاره انگلیسی خود گرفتند. بارسلونا و رئال مادرید برای دیوید بکام رقابت شدیدی داشند و ابتدا این بارسا بود که برای بکام وارد عمل شد و حتی شعار انتخاباتی خوان لاپورتا، جذب این ستاره خوش سیما بود اما در نهایت رئال مادرید با دیوید بکام این تیم به توافق رسید و او را جذب کرد. اگرچه برخی بر این باورند که بارسلونا خوش شانس بود که در این مبارزه مغلوب شد زیرا در آن مقطع بارسا در نهایت رونالدینیو را به خدمت گرفت.

 

کریستن کارمبئو؛ انتقالی کم سر و صدا

 

هافبک جوان فرانسوی در آن زمان برای سمپدوریا توپ می زد ، اما ستون نشریات اسپانیایی هر روز نام او را با بارسلونا و رئال مادرید مرتبط می دانستند. در پایان رئیس باشگاه رئال مادرید لورنزو سانز، بود موفق به خرید کریستن کارمبئو شد و بارسلونا در این مبارزه ناکام ماند.

 

 

دنی سبایوس؛ پیروزی بدیمن کهکشانی ها

 

پس از نمایش فوق العاد در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا، دنی سباسوس مورد توجه دو تیم بارسلونا و رئال مادرید قرارگرفت. بارسا زودتر برای خرید این هافبک اسپانیایی وارد عمل شد اما خود دنی سباسوس در آن زمان تصمیم گرفت به پیشنهاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پاسخ مثبت دهد. البته سبایوس هیچ وقت فرصت زیادی برای بازی کردن در استادیوم سانتیاگو برنابئو پیدا نکرد و حالا نیز به صورت قرضی راهی آرسنال شده است.

 

داوید ویا؛ پیروزی بزرگ بارسا

 

اوضاع وخیم مالی والنسیا باعث شده بود خفاش ها چاره ای جز فروش داوید ویا، گلزن آماده خود در آن روزها را نداشته باشند. در تابستان سال 2009 هم رئال مادرید و هم بارسلونا برای خرید داوید ویا علاقه نشان دادند و این در واقع این لوس بلانکوس بود که با او به توافق رسید اما داوید ویا در پایان تصمیم گرفت تا یک فصل دیگر در والنسیا بماند و یک سال بعد وی راهی نوکمپ شد.

 

 

مارکو آسنسیو؛ فرصت سوزی بزرگ بارسا

 

در تابستان سال 2014 بارسلونا برای خرید مارکو آسنسیو از مایورکا اقدام کرده بود اما تردیدهای این باشگاه در مورد کیفیت ستاره اسپانیایی باعث شد آنها پروسه خرید مارکو آسنسیو را به تعویق اندازند و در نهایت رئال مادرید از اشتباه بارسا نهایت بهره را برده و آسنسیو را به خدمت گرفت.

 

دیگر بازیکنانی که تغییر مسیر دادند

 

دانیلو، آندره گومس، وینیسیوس جونیور و دنی آلوس دیگر بازیکنانی بودند که ابتدا برای انتقال به یک تیم موافقت کرده و در همان پنجره نقل و انتقالاتی به دیگری ملحق شده اند. نیمار نیز اولین بازیکنی نیست که بین دو رقیب گرفتار شده و آخرین نفر هم نخواهد بود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

به گزارش "ورزش سه"، شکست بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث عصبانیت گوندوگان و مطرح کردن صحبت‌هایی از سوی او شد که به مذاق دیگر بازیکنان این تیم خوش نیامد.

این ستاره آلمانی که در پنجره نقل و انتقالاتی سال گذشته از منچستر سیتی به بارسلونا پیوست پس از این بازی مدعی شده بود که تصمیم آرائوخو برای خطا روی بازیکن حریف اشتباه بود و ۱۰ نفره شدن بارسا ضربه جبران ناپذیری به این تیم زد و شاید بهتر بود که او این فرصت را به دروازه‌بان تیم می‌داد که این توپ را مهار کند.

مطرح کردن این انتقادهای تند از سوی این بازیکن باعث شد که دیگر بازیکنان بارسلونا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و افرادی مانند سرخی روبرتو و ژول کنده با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی بر حفظ اتحاد درون تیم تاکید کردند.

حالا نشریه موندو دیپورتیوو خبر داده است که گوندوگان قصد نداشت که به صورت خاص آرائوخو را هدف صحبت‌هایش قرار دهد و از اینکه چنین جوی ایجاد شده ناراحت و پشیمان است. او قصد دارد که به زودی صحبتی خصوصی با این هم تیمی‌اش داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که سوتفاهمی بین آنها وجود ندارد. این بازیکن حتی آماده است تا در صورتی که مصاحبه‌ای پیش از بازی برابر رئال مادرید انجام شود به صورت علنی درباره این موضوع توضیح دهد و از آرائوخو عذرخواهی کند.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت