Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، باشگاه استقلال هفته گذشته اعلام کرد که میلیچ، مدافع کراوات که سابقه حضور در تیم‌های فیورینتا و ناپولی را در کارنامه‌اش دارد، برای گذارندن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد به ایران می‌آید. در همین راستا میلیچ، عصر دیروز (یکشنبه) به فرودگاه امام خمینی رسید تا کارهای لازم را برای عقد قرارداد با استقلالی‌ها انجام دهد اما او با مشکلی روبرو شد و نتوانست بیش از چند ساعت در ایران بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار بود که مدیران استقلال نتوانستند به موقع کارهای مربوط به ویزای این بازیکن را انجام دهند و به همین دلیل این بازیکن کروات، پس از چند ساعت حضور در فرودگاه امام خمینی از ایران خارج شد.

این اتفاق ناراحتی استراماچونی، سرمربی استقلال را به همراه داشت و به همین دلیل او به مدیران استقلال اعلام کرد که اگر نتوانند شرایط حضور میلیچ را در ایران فراهم کنند از سمت خود کناره گیری می‌کند.

سرمربی ایتالیایی استقلال طبق اخباری که رسانه‌های ایتالیایی منتشر کردند و توسط همسر استراماچونی هم در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد، ۴۸ ساعت به استقلالی‌ها مهلت داده که مشکل میلیچ را حل کنند.

به همین دلیل مدیران استقلال هم در تلاش هستند تا ظرف دو روز آینده مشکل روادید مدافع مدنظر استراماچونی را حل کنند تا مانع استعفای سرمربی تیمشان شوند.

با توجه به شرایطی که وجود دارد به نظر می‌رسد اولتیماتوم استراماچونی جدی است و در صورتی که مدیران استقلال نتوانند مشکل میلیچ را حل کنند از سمت خود استعفا می‌دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال ایران امام خمینی استقلال فرودگاه امام استقلال استعفا بازیکن فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا