Web Analytics Made Easy - Statcounter

روویه میلیچ، مدافع موردنظر باشگاه استقلال ظرف ۴۸ ساعت آینده جهت شرکت در تست پزشکی و عقد قرارداد وارد تهران خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه زیر به توضیح باشگاه استقلال درباره شرایط به وجود آمده سفر روز گذشته میلیچ و یکی از ایجنت‌هایش به تهران اختصاص دارد:

کادرفنی تیم استقلال چهارشنبه شب گذشته درخواست خود را رسماً جهت حضور هروویه میلیچ و دو ایجنت ایشان به باشگاه استقلال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی به دلیل مراحل آماده‌سازی بازیکن اصرار داشت که این سفر با پرواز مستقیم بلگراد به تهران انجام شود که این پرواز فقط هفته‌ای یک بار برقرار است. (روز یکشنبه) به همین خاطر باشگاه استقلال فرصت کافی جهت گذراندن مراحل اداری اخذ روادید را نداشت.

عصر شنبه گذشته اولین ایجنت میلیچ وارد تهران شد. روادید ایشان با رایزنی‌های مختلف و همکاری مسئولین ذیربط صادر شد و با ایشان یکشنبه صبح در دفتر باشگاه

جلسه‌اى در خصوص انعقاد قرارداد برگزار شد که با هماهنگی‌هاى بعمل آمده فیمابین مدیرعامل باشگاه و سرمربى و همچنین مدیر برنامه بازیکن کلیات و تمامى شرایط قرارداد مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد بعد از ورود بازیکن و تأییدیه پزشکى قرارداد نهایى امضا و مبادله شود.
جهت حضور دو مهمان دیگر، مراحل اداری پیگیری شد، اما بدون تردید فرصت کافی جهت نامه‌نگاری‌ها وجود نداشت و نامه‌نگاری اداری تا مرحله دبیرکل فدراسیون پیش رفت و متوقف شد. به همین دلیل باشگاه مجددا رایزنی‌های مختلف را درپیش گرفت.

باتوجه به ورود مهمانان باشگاه استقلال به تهران در ساعت ۱۶:۱۵ دیروز، گروه تشریفات باشگاه جهت استقبال و پیگیری به فرودگاه امام خمینی اعزام شدند، اما متاسفانه پس از ساعت‌ها رایزنی و تلاش، تماس‌های مختلف از طرف وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه با مسوولین مربوطه در فرودگاه امام خمینی روادید دو مهمان باشگاه استقلال صادر نشد! مسؤول نهاد مستقر در فرودگاه امام تنها در شرایطی حاضر به صدور روادید بود که نامه مکتوب به دست ایشان برسد، اما به دلیل کمبود وقت و ساعت‌های تعطیلی این کار امکان پذیر نبود.

درنهایت پس از گفت‌گوی باشگاه با مهمانان خارجی مقرر شد که آن‌ها با هزینه باشگاه استقلال به دوبی سفر کنند و ظرف ۴۸ ساعت آینده پس از صدور روادید وارد تهران شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم استقلال باشگاه استقلال فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ در این اطلاعیه آمده است: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱/۳۰ آغاز می شود.
همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ساعت ۲۲ و سی دقیقه بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰/۳۰ از میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • اطلاعیه قطعی برق
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم +فیلم
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد