Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:58:31 GMT

دو راکب موتور سوار در قم جان خود را از دست دادند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۳۷۲۷

دو راکب موتور سوار در قم جان خود را از دست دادند

 به گزارش دوشنبه شب  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی اظهار داشت: صبح امروز در ۳۰ متری کیوانفر قم حادثه ای برای یک مرد ۴۹ ساله که راکب موتورسیکلت بود، رخ داد که در دم منجر به مرگ او شد.
وی همچنین به حادثه مشابه دیگری اشاره کرد و افزود: عصر امروز نیز حادثه تصادف موتور سیکلت در بلوار پیامبر اعظم (س) قم جان راکب ۴۰ ساله این وسیله نقلیه را گرفت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس آخرین آمار، حدود ۳۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در استان قم آمد و شد دارد و روزانه به طور متوسط ۳۵ تصادف موتورسیکلت در قم رخ می دهد. 

فراهانی همچنین به حریق  عصر امروز نیز اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۷:۳۰ حریق در خیابان دروازه ری منجر به سوختگی ۴ نفر با درجات مختلف شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

وی افزود: حال یکی از مصدومین ککه با سوختگی بالای ۵۰ درصد بود، وخیم گزارش شده است که اقدامات تکمیلی درمانی در بیمارستان فرقانی برای وی شروع شده است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی قم مرگ قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حسین قاسمی گفت: ساعت ۹:۲۵ دقیقه روز گذشته، پیرو تماس شهروندان مبنی بر وقوع تصادف ۲ دستگاه سواری (پژو با پراید)، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه به محل اعزام و با توجه به تعداد بالای مصدومین، با هلال احمر نیز جهت اعزام یک تیم امداد و نجات هماهنگ شد.

وی در ادامه افزود: این حادثه ۶ مصدوم داشت که تیم اعزامی اورژانس، بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه از جمله، رگ گیری، پانسمان و کنترل خونریزی، فیکس کردن اندام آسیب دیده و … پنج نفر از مصدومین را به بیمارستان امام علی رودان منتقل کردند و یک نفر به بیمارستان کهنوج انتقال داده شد.

وی گفت: حال همه مصدومین خوب است.

کد خبر 6080747

دیگر خبرها

  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره