Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@06:42:46 GMT

تابستان در قطب شمال به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۳۷۲۹

مناظر تابستانی قطب شمال در استان مورمانسک روسیه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی روسیه قطب شمال تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن شب گذشته با غلبه بر وردربرمن قهرمانی بوندسلیگا را به‌دست آورد. این قهرمانی در حالی است که بایرن مونیخ در رتبه دوم دارای مشکلات زیادی است و همین عوامل منجر به اختلاف ۱۶ امتیازی دو تیم و قهرمانی زودهنگام لورکوزن شدند.

دیتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، در این فصل بارها از توماس توخل و تیمش انتقاد کرده و در جدیدترین مصاحبه او در مورد کار دشوار بایرن برای رسیدن به لورکوزن حرف زده است.

هامان گفت:«قدرتمندترین فرم بایرن مونیخ همیشه وقتی بود که آنها در یک بحران قرار می‌گرفتند. اما اکنون فرق دارد. آنها نه‌تنها قهرمانی را از دست دادند بلکه لورکوزن آنها را کاملا از پا درآورد. اگر لورکوزن در تابستان ترکیب خود را حفظ کند در تابستان باید تغییرات زیادی در بایرن مونیخ رخ دهد تا بتوانند قهرمانی را از لورکوزن پس بگیرند. در حال حاضر با شرایط فعلی لورکوزن مدعی اصلی فصل بعد بوندسلیگاست.

در این فصل لورکوزن ۱۶ امتیاز بیشتر از بایرن دارد و فکر نمی‌کنم این اختلاف تا پایان فصل چندان کاهش یابد. جبران چنین اختلافی بین دو تیم در تابستان یک چالش بزرگ است. لورکوزن ممکن است در فصل آینده به خوبی این فصل نباشد اما خیلی چیزها هم در بایرن نامشخص است. آن‌ها هنوز سرمربی جدیدی انتخاب نکرده‌اند. آن‌ها سه یا چهار بازیکن جدید خواهند خرید و ممکن است سه یا چهار ستاره را بفروشند. این بازیکنان در حال حاضر درآمد خوبی در بایرن دارند. من شک دارم که آن‌ها به راحتی بتوانند چنین بازیکنانی را بفروشند.»

دیگر خبرها

  • نگاهی به طبیعت بهاری شهر اردل+ تصاویر
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان سال جاری به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد
  • تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان
  • تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال
  • لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست
  • قرارداد دونی فن ده بیک با آینتراخت فرانکفورت دائمی نمی‌شود
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • فینال جام حذفی: اول تابستان!
  • سیتی بند فسخ هنگفت ستاره برزیلی را می‌پردازد