Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@16:32:09 GMT

در دیدار بن زاید و بن سلمان چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۳۷۳۵

در دیدار بن زاید و بن سلمان چه گذشت؟

به گزارش جماران؛ ولی‎عهد ابوظبی پس از دیدار با مقامات سعودی و گفت‎وگو درباره تحولات جنوب یمن گفت که «امارات و عربستان توافق کردند برای مقابله با تهدیدات منطقه‎ای در یک جبهه بایستند».

«محمد بن زاید» ولی‎عهد ابوظبی که در حال حاضر در عربستان سعودی به سر می‎برد، گفت که امارات و عربستان توافق کردند برای مقابله با خطراتی که امنیت کشورهای منطقه را تهدید می‌کند، در جبهه واحد قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که این اظهارات را روز دوشنبه پس از دیدار با شاه و ولی‌عهد سعودی عنوان کرده است، افزود: «عربستان و امارات توافق کردند طرف‌های همپیمان در عدن را به حمایت از منافع یمن دعوت کنند».

خبرگزاری دولتی امارات به نقل از ولی‎عهد ابوظبی گفت که «از طرف‌های یمنی در عدن می‎خواهیم که به گفت‌وگو روی بیاورند».

این اظهارات ولی‌عهد ابوظبی که همزمان با سفرش به جده و دیدار با شاه و ولی‎عهد سعودی مطرح شده، نشان می‎دهد که دو طرف سعودی-اماراتی به دنبال کاهش تنش‎ و درگیری در استان مهم «عدن» مرکز جنوب یمن هستند.

عدن طی روزهای گذشته شاهد اختلافات‎ گروه‎هایی بود که به نیابت از امارات و عربستان سعودی (دو کشور اصلی عضو ائتلاف متجاوز به یمن) به روی هم سلاح کشیدند و به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

درگیری‌ها از آنجا آغاز شد که روز چهارشنبه (16 مرداد/ هفتم اوت) شورای انتقالی جنوب، به شکل رسمی از نیروهایش خواست در حال آماده باش قرار بگیرند. «هانی بن بریک» نایب رئیس شورا نیز به اتهام اینکه دولت هادی از حزب [اخوانی] الاصلاح حمایت می‌کند، از شبه‌نظامیان خود خواست که به کاخ «معاشیق» که مقر ریاست جمهوری است، حمله کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف عربستان سعودی محمد بن سلمان محمد بن زاید قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!

بازدید 3 شبکه الحدث عربستان سعودی با تشریح توان منطقه‌ای ایران و محور مقاومت تاکید کرد ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند! این گزارش شبکه سعودی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای
  • (تصویر) استایل بن سلمان در محل کار؛ رونمایی ولیعهد عربستان از دفتر کارش!
  • بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دفتر کارش (عکس)
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی