Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:04:59 GMT

گوشت قربانی حاجیان ایرانی چه می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۳۸۵۰

گوشت قربانی حاجیان ایرانی چه می شود؟

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان حج و زیارت گفت: گوشت‌های قربانی حاجیان ایرانی به همراه گوشت‌های قربانی حاجیان سایر کشورهای اسلامی به ۲۷ کشور محروم ارسال می شود.

علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی المعیصم و روند انجام عملیات ذبح گفت: بر اساس تفاهمات انجام شده، گوشت دام‌های قربانی برای مردم محروم ۲۷ کشور ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی روز یکشنبه همزمان با عید قربان به وقت عربستان ۸۵ هزار راس قربانی حاجیان ایرانی ذبح شد.یک هزار و ۵۰۰ راس قربانی دیگر به درخواست حاجیان در طلوع آفتاب روز یازدهم ذی الحجه در کشتارگاه معیصم ذبح می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ذبح قربانی حاجیان کشورمان در روز عید قربان در دو مرحله انجام شد که در مرحله نخست قربانی بانوان ایرانی و بعد از آن، قربانی مردان ایرانی ذبح شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی المعیصم با بندر حجار رئیس بانک توسعه اسلامی دیدار کرد.

رئیس بانک توسعه اسلامی در این دیدار، خواستار افزایش مشارکت ایران در طرح‌های عام‌المنفعه این بانک شد.

رئیس سازمان حج و زیارت ایران نیز ضمن استقبال از توسعه روابط با بانک توسعه اسلامی، خواستار استفاده از ظرفیت این بانک در طرح‌های زیربنائی مانند دو طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری در مشهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف علیرضا رشیدیان گوشت قربانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: بدهی‌های بانک توسعه اسلامی را به صفر رساندیم

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074351 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • خاندوزی: بدهی‌های بانک توسعه اسلامی را به صفر رساندیم
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان