Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش اسلامی نیجریه در خصوص سفر شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر این جنبش به هندوستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«بسیار خرسند هستیم که تایید کنیم که در این روز مبارک عید شیخ زکزاکی و همسرش سوار پرواز خود در ابوجا شده و در حال حاضر در مسیر هند قرار دارند تا در آنجا در بیمارستان «مدانتا» درمان فوری پزشکی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی تحقق وعده الهی است که گفته مومنان موفق خواهند شد. این خدا بود که به ما توانایی و صبر داد تا در مسیر وی گام برداشته و به این نتیجه برسیم.

در حالی که امروز ما از پیروزی خود به عنوان یک نعمت لذت می‌بریم به همه یادآوری می‌کنیم که شیخ زکزاکی همچنان به اتهامات دروغین علیه خود در نیجریه تحت محاکمه است. این مبارزه تا رسیدن به عدالت ادامه خواهد یافت.

ما از همه فعالان شجاعی که برای این هدف شریف فداکاری کردند، تشکر کرده و برای موفقیتشان در این دنیا و آخرت دعا می‌کنیم.»

ساعتی پیش شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه به همراه همسرش، ابوجا، پایتخت این کشور را به سوی هندوستان ترک کرد. 

شیخ ابراهیم زکزاکی در دو سال گذشته علی‌رغم حکم دادگاه در بازداشت نیرو‌های امنیتی نیجریه بود و از نظر سلامت جسمانی دچار آسیب‌های جدی شده بود. گفته می‌شود یکی از چشمان شیخ زکزاکی تقریبا بینایی خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقا هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون دبیرکل جهاد اسلامی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین قطعنامه اخیر شورای امنیت را غیرالزام آور دانست.
محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: قطعنامه شورای امنیت مبنی بر آتش بس در غزه الزام آور نیست و در میدان عملی نمی‌شود. وی افزود: در سیاست‌های آمریکا تغییری ایجاد نشده است و اختلاف‌های واشنگتن با تل آویو، تاکتیکی است و جنجال در کابینه رژیم صهیونیستی به نفع نتانیاهو است و باعث می‌شود او به تجاوز علیه غزه ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • معاون دبیرکل جهاد اسلامی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • پایبندی حماس به مواضع اصلی در مورد آتش‌بس
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • استقبال حماس از قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس در غزه
  • حماس : مشکل مذاکرات آتش‌ بس مربوط به اسیران نیست
  • حماس: مشکل مذاکرات آتش‌بس مربوط به اسیران نیست