Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@23:34:54 GMT

فوت 2 موتورسیکلت سوار در قم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۴۰۴۳

فوت 2 موتورسیکلت سوار در قم

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: دو موتورسیکلت سوار در قم بر اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی گفت: امروز دوشنبه حادثه‌ای برای راکب موتورسیکلت در ۳۰ متری کیوانفر رخ داد که منجر به فوت وی که یک آقای حدود ۴۹ ساله بود شد.

وی بیان داشت: عصر امروز نیز حادثه موتورسیکلت در بلوار پیامبر اعظم (ص) رخ داد که منجر به فوت در دم و راکب موتورسیکلت سوار که یک آقای حدود ۴۰ ساله بود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم به حادثه حریق در میدان کهنه قم نیز اشاره کرد و گفت: پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام تا خدمات رسانی کند.

فراهانی ابراز داشت: در این حادثه تاکنون ۶ نفر از عوامل آتش نشانی دچار آسیب و مشکلات تنفسی شدند که پس از دریافت خدمات اولیه فوریت پزشکی در محل، جهت بررسی بیشتر با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین به حریق دیگری اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه حریق در خیابان دروازه ری منجر به سوختگی ۴ نفر با درجات مختلف شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: حال یکی از مصدومین که با سوختگی بالای ۵۰ درصد بود، وخیم گزارش شده است که اقدامات تکمیلی درمانی در بیمارستان فرقانی برای وی شروع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قم حوادث موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گلستان اعلام کرد: ساعت ۴ صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در پی مراجعه حضوری به پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ انبارالوم مبنی بر شروع درد‌های زایمان یک مادر باردار ۳۲ ساله، بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین مادر باردار حاضر شدند.

 پس از ارزیابی‌های لازم متوجه قرار داشتن مادر باردار در مراحل زایمان شدند و با اقدامات درمانی صحیح و به موقع، زایمان در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گلستان با موفقیت انجام شد.

بنا براعلام مرکز فوریت‌های پزشکی نوزاد دختر در سلامت کامل به دنیا آمد و پس از انجام اقدامات مراقبتی مورد نیاز، همراه مادر با علائم حیاتی پایدار به بیمارستان آل جلیل آق قلا منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند