Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر ایکاردی پاسخ مثبت قطعی خود را به رم بدهد، معاوضه او و ژکو می تواند شکل بگیرد. 

طرفداری- اینتر برای فروش ایکاردی به رم، علاوه بر ژکو 55 تا 60 میلیون یورو نیز می خواهد که گرگ ها این رقم را زیاد می دانند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی، رم و یوونتوس به جذب مائورو ایکاردی علاقمند هستند اما در حال حاضر بیانکونری بیشتر روی فروش ها متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم در ساعات اخیر برای این مهاجم آرژانتینی تماس های جدیدی برقرار کرده چراکه برای جذب او اصرار دارد. کاپیتان سابق اینتر، هنوز تصمیم خود را نگرفته اما جانلوکا پتراکی، مدیر ورزشی جالوروسی می خواهد به منظور تقویت تیم پائولو فونسکا او را به خدمت بگیرد. بین رم و ناپولی، اولویت ایکاردی و وندا نارا همسرش، رم است حتی با وجود اینکه جالوروسی فصل جدید در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. 

ایکاردی هنوز رضایت نهایی خود برای انتقال به پایتخت ایتالیا را اعلام نکرده است اما اگر چراغ سبز او نشان داده شود، آنگاه اینتر و رم باید به توافق روی ارزش این بازیکن آرژانتینی و همچنین ادین ژکو برسند. حتی رم روز گذشته تاکید کرده که چقدر این مهاجم بوسنیایی برای آنها بازیکنی مهم محسوب می شود اما اگر ایکاردی راضی به انتقال شود، رم واگذار کردن ژکو به اینتر را می پذیرد. در صورتی که این معاوضه شکل جدی تری به خود بگیرد، اینتر علاوه بر ژکو، 55 تا 60 میلیون یورو نیز طلب خواهد کرد رقمی که رم هنوز آن را زیاد می داند بنابراین کار باید بین دو باشگاه ادامه پیدا کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس

مارکوس تورام که همراه با پدر خود در جشن های اسکودتوی یوونتوس شرکت می کرد، حالا خودش با پیراهن اینتر به اسکودتو رسید.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. مارکوس تورام در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت. او تقریبا دو دهه بعد از آخرین اسکودتوی پدر خود، قهرمانی در سری آ را جشن گرفت. لیلیان تورام با یوونتوس به 4 اسکودتو رسید اما دو قهرمانی آخر او در ماجرای کالچوپولی پس گرفته شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!