Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی بختیاری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه دیدار با آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های  علمیه خوزستان با تشریح سفر خود به استان خوزستان اظهار داشت:در بازدید از مناطق سیل‌زده استان خوزستان مسائل و مشکلات مردم آسیب دیده  همچنین روند تعمیر و احداث منازل آسیب دیده مناطق سیل زده بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از گروه‌های جهادی متشکل از جوانان انقلابی و ولایتمدار در مناطق سیل زده خوزستان مشغول فعالیت هستند و روز به روز شاهد پیشرفت خوبی در زمینه اجرای طرح های عمرانی در این استان هستیم .

وی بیان کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی در شهرستان دشت آزادگان در راستای جبران خسارت ناشی از سیل صورت گرفته و امید است بتوانیم تا پایان سال به تعهدات خود در زمینه خدمت به مردم سیل زده به صورت کامل عمل کنیم.

بختیاری اظهار داشت : در بازدید از منطقه دشت آزادگان چهار منزل مسکونی که آماده بودند به صورت نمادین به خانوارهای سیل زده تحویل شدند و عملیات تعمیر بخش قابل توجهی از منازل آسیب دیده نیز تا پایان شهریور ماه به پایان می رسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نشست با مدیران کمیته امداد استان در زمینه اجرای سیاست های کلان کمیته امداد را از دیگر برنامه های خود برشمرد و گفت:امید است بتوانیم در ۶ ماهه دوم امسال خدمات ارزنده ای به مددجویان تحت پوشش بخصوص سیل زدگان استان ارائه کنیم.

وی همچنین با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد استان خوزستان گفت: کمیته امداد خوزستان در زمینه حمایت از مردم سیل زده استان و زلزله زده مسجدسلیمان  اقدامات خوبی در ماه‌های گذشته در دستور کار داشته و به خوبی ماموریت های خود را انجام داده و امید است در ادامه نیز شاهد تلاش مضاعف این مجموعه باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) روز دوشنبه پس از بازدید از مناطق سیل زده خوزستان به خصوص شهرستان دشت آزادگان در نشست با مدیران کمیته امداد استان سیاست‌های این مجموعه را ارائه کرد.

۹۵۹۴/۶۰۶۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان خوزستان زلزله کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مشکلات مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد