Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانست از سد الاتحاد عبور کند تا آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها نیز از جدول مسابقات خارج شود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب به وقت ایران در دوحه قطر به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در نهایت با شکست ۴ بر ۳ نماینده ایران به پایان رسید تا الاتحاد با پیروزی ۶ بر ۴ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله بعدی صعود کند.

پیش از این تیم های استقلال و پرسپولیس، دیگر نماینده های ایران در لیگ قهرمانان در مرحله گروهی از این مسابقات حذف شده بودند.

گزارش نیمه نخست

ذوب آهن بر خلاف بازی رفت که دو بر یک شکست خورده بود، این بازی را تهاجمی آغاز کرد و از همان ابتدا با نفرات زیاد فشار زیادی به تیم حریف وارد کرد. ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی به همین منوال گذشت اما فشار همه جانبه سبزپوشان منجر به ایجاد موقعیت گل خطرناک نشد. از طرفی الاتحاد سعی کرد با استفاده از ضد حملات به گل برسد که در سه صحنه هم خطر جدی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد اما دو بار محمد صادقی و بار دیگر وحید محمدزاده دروازه تیم شان را نجات دادند. آن ها در دقایق پایانی نیمه اول نیز یک موقعیت خطرناک دیگر به دست آوردند که این بار تیر دروازه مانع باز شدن دروازه ذوب آهن شد.

در وقت های تلف شده این نیمه بود که روی یک ضد حمله امیلیانو گابریل موفق شد دروازه ذوب آهن را باز کند تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الاتحاد به پایان برسد. به طور کلی در نیمه اول توپ و میدان تقریبا در اختیار ذوب آهن بود اما الاتحاد موقعیت های خطرناک تری به دست آورد.

گزارش نیمه دوم

ذوب آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۳ روی یک ضربه ایستگاهی که به مدافع حریف برخورد کرد به گل رسید تا امیدهایشان زنده شود اما دو دقیقه بعد پاس در عمق بازیکن الاتحاد که به سمت دروازه ذوب آهن می رفت با دفع اشتباه محمد صادقی همراه شد تا توپ آرام آرام وارد دروازه ذوب آهن شود.

بعد از این گل شیرازه تیم ذوب آهن از هم پاشید و دو بار دیگر در دقایق ۶۵ و ۷۰ توسط رومارینو دروازه این تیم باز شد.

نماینده ایران در دقیقه ۷۲ توسط هادی محمدی  و در دقیقه ۸۳ توسط کریسانتوس به گل رسید تا این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود الاتحاد به پایان برسد.

ترکیب ذوب آهن: محمد صادقی، حمید ملکی، وحید محمدزاده(میلاد فخرالدینی از دقیقه ۶۷)، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، کریسانتوس، احسان پهلوان(محمدرضا عباسی از دقیقه ۵۰)، مهدی مهدی‌پور و ارسلان مطهری(علیرضا چراغعلی از دقیقه ۵۳).

ترکیب الاتحاد: فواز القرنی، حمدان الشمرانی، زیاد المولد، عبدالمحسن فلاته، سعود عبدالحمید، لوییس خیمنیز، کارلوس ویلانویوا(عبدالرحمن العبود از دقیقه ۷۸)، امیلیانو فیچو(البیشی از دقیقه ۷۹)، عبدالله المالکی(منصور الحربی از دقیقه ۹۰)، خالد السمیری، رومارینیو.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته سی و دوم سری A به مصاف تورینو رفت و در یک بازی پایاپای به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. این رویارویی که به دربی دلاموله معروف است موقعیت‌های چندان جذابی نداشت و دو تیم به کسب چنین نتیجه‌ای راضی به نظر می‌رسیدند.

ویدئو: 329924

یوونتوس که بازی را تهاجمی آغاز کرده بود در دقیقه 7 بدشانس بود که به گل نرسید. دوشان ولاهوویچ در نزدیکی دروازه خودش را به ارسال تند فدریکو کیه‌زا رساند اما ضربه محکم او به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد.

در دقیقه 13 یک فرصت خطرناک دیگر توسط مانوئل لوکاتلی شکل گرفت که ضربه محکم او از فاصله با محوطه جریمه با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 18 بازی به دلیل برخورد دست دوان زاپاتا به معده فدریکو گاتی، بازی برای دقایق متوقف شد و سپس مهاجم یونتوس بدون مشکل به بازی ادامه داد.

تورینو بیشتر رو به بازی دفاعی و ضدحملات آورده بود و این به یوونتوس اجازه می‌داد تا بیشتر از حریفش برای خلق موقعیت و ایجاد شانس گلزنی تلاش کند. در دقیقه 31 وانیا میلینکوویچ-ساویچ موفق شد ضربه خطرناک ولاهوویچ روی پاس گاتی را به موقع دفع کند.

جدی‌ترین موقعیت گلزنی برای تورینو در دقیقه 43 شکل گرفت که روی ارسال رائول بلانوا، ولاسیچ با سر به توپ ضربه زد اما با اختلاف کم توپ از بالای چارچوب به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی که بیشتر پربرخورد دنبال می‌شد با سه کارت زرد و بدون گل به پایان رسید. تورینیو نیمه دوم را غیرمنتظره شروع کرد و گل هم زد اما به دلیل آفساید ضربه رودریگز مردود اعلام شد.

یووه در نیمه دوم کار سخت‌تری برای رسیدن به دروازه حریف داشت و دقیقه 57 اولین موقعیت جدی آن‌ها شکل گرفت. کیه‌زا روی پاسکاری با ولاهوویچ موقعیت خوبی به دست آورد اما ضربه محکم او دفع شد.

تیم میهمان که طی 15 بازی اخیر خارج از خانه مقابل تورینو موفق به گلزنی شده بود علاقه زیادی برای تداوم این آمار داشت و پرس از زمین حریف را با نزدیک شدن به اواسط نیمه دوم در دستور کار قرار داد.

در دقیقه 73 فرصت خوب گلزنی برای تورینو که با شوت از راه دور تامزه شکل گرفته بود را وویچک شزنی با شیرجه بلند دفع کرد. دو دقیقه پس از این موقعیت‌، یوونتوس یک شانس خوب برای گلزنی داشت. کنان ایلدیز به دنبال نفوذ بین مدافعان توپ را به محوطه جریمه برد و ضربه محکم به گوشه پایین دروازه زد اما میلینکوویچ-ساویچ به خوبی این توپ را مهار کرد.

دو تیم راه‌های باقی مانده برای گلزنی روی دروازه یکدیگر را امتحان می‌کردند که در دقیقه 88 برخورد بازیکن تورینو با شزنی باعث مصدومیت او شد و پس از مداوای این  دروازه‌بان 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شد. بازی در وقت‌های اضافه اتفاق خارق العاده‌ای به دنبال نداشت و در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

تورینو که طی 10 بازی خانگی این فصل کلین شیت کرده بود امشب به یازدهمین کلین شیت رسید. یوونتوس هم که طی چهار بازی اخیر خارج از خانه 3 شکست را متحمل شده بود، امشب بدون شکست زمین بازی را ترک کرد.

این تساوی به یوونتوس کمک کرد با 63 امتیاز در رده سوم جدول بایستد. تورینو رده نهمی هم 45 امتیازی شد.

دیگر خبرها

  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • آشنایی کامل با 14 شوالیه شمسایی برای فتح آسیا
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل