Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- پس از منتفی شدن انتقال فاکوندو کولیدیو به نیوکاسل یونایتد و لیدز یونایتد، این مهاجم جوان و آرژانتینی به زودی راهی سنت ترویدنس در لیگ بلژیک می شود.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ دو باشگاه اینتر و سنت ترویدنس بر سر انتقال قرضی کولیدیو به توافق نهایی رسیدند. این بازیکن هم اکنون در بلژیک حضور دارد و انتظار می رود به زودی انتقالش رسمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد جزئیات این انتقال هنوز خبری منتشر نشده است اما قبلا تایید شده بود که نراتزوری، این مهاجم را فقط به صورت قرضی یا با بند بازخرید به تیمی دیگر واگذار می کند. کولیدیو تابستان 2017 در ازای 9.5 میلیون یورو از بوکاجونیورز به تیم جوانان اینتر پیوست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، 21 ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

دیگر خبرها

  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است