Web Analytics Made Easy - Statcounter

گئورگی هاجی، هافبک سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید آخرین کسی است که در مورد ماجرای جدایی نیمار از پاریسن ژرمن صحبت کرده است.

طرفداری- به نظر می رسد که زمان جدایی نیمار از پاریسن ژرمن فرا رسیده و حالا دو رقیب دیرینه فوتبال اسپانیا، این بار بر سر جذب ستاره برزیلی رقابت می کنند.

به گزارش AS، هاجی، اسطوره فوتبال رومانی در مصاحبه ای که با روزنامه آرژانتینی Super Deportivo داشت، در مورد احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید گفت:

بدون شک آنها با خرید نیمار می توانند راحت تر قهرمان اروپا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نیمار خریداری شود، با حضور هازارد بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان خواهند شد. سپس زیدان باید به فکر پستی برای هر کدام از آنها باشد، اما این بهترین دردسری است که یک مربی می تواند داشته باشد. فقط باید به آنها انگیزه بدهید.

نیمار لحظات خوب و بد دارد، مثل حالا که کمی از روز های اوج فاصله گرفته اما مهم نیست. ارزش بازیکن پابرجاست. او از آن دسته بازیکنانی است که در هر تیمی خوب عمل می کند.

در نهایت، هاجی 54 ساله راجع به مقایسه همیشگی لیونل مسی با کریستیانو رونالدو نیز گفت:

خیلی دوست داشتم که مربی رونالدو باشم، اما اعتراف می کنم که نقطه ضعف من چپ پا بودن مسی است و از این رو او را انتخاب می کنم چون خودم هم یک بازیکن چپ پا بودم. نمی توانم یکی را به دیگری ترجیح دهم، این سبک من است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا

نبرد اساتید دنیای سرمربیگری در لیگ قهرمانان اروپا باز هم به سود آنچلوتی به پایان رسید.

طرفداری | سرمربی ایتالیایی رئال مادرید آمار فوق‌العاده‌ای مقابل پپ گواردیولا دارد.

به گزارش اسکواکا، کارلو آنچلوتی، تنها سرمربی دنیای فوتبال است که در سه فصل جداگانه پپ گواردیولا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کند. در دنیای فوتبال، مربیان بزرگی هستند که با عملکردهایشان در تاریخ این ورزش جاودانه شده‌اند. کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا دو نمونه از این مربیان برجسته هستند که هر دو سابقه‌ای درخشان و افتخارات متعددی در کارنامه خود دارند. با این حال، در لیگ قهرمانان اروپا، کفه ترازو به سود سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی سنگینی می‌کند و او موفق شده در سه دوره مختلف، دست گواردیولا را از لیگ قهرمانان اروپا کوتاه کند.

حذف پپ گواردیولا به دست آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ رخ داده است.

سال ۲۰۱۴: در مرحله نیمه‌نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی موفق شد بایرن مونیخ را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست دهد. رئال مادرید در نهایت در آن سال قهرمان اروپا شد.

سال ۲۰۲۲: بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی منچسترسیتی را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست داد. رئال مادرید در نهایت در آن سال نیز قهرمان اروپا شد.

سال ۲۰۲۴: در مرحله یک‌چهارم نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی منچسترسیتی را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی بود.

گفتنی است که تیم‌های پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی تاکنون 8 بار و در 4 دوره لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که همانطور که گفته شد در 3 از 4 دوره این آنچلوتی بود که سرمربی مشهور منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان حذف کرده است. پپ گواردیولا هم تنها یکبار و در فصل 23-2022 موفق به حذف رئال مادرید و آنچلوتی شد و در همان سال هم به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم