Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:01:32 GMT

منصوریان: گل دوم الاتحاد شلیکی به قلب ما بود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۵۰۵۱

منصوریان: گل دوم الاتحاد شلیکی به قلب ما بود

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران، گل دوم الاتحاد عربستان به تیمش را به شلیکی به قلب ذوب‌آهن تشبیه کرد. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان پس از شکست 4 بر 3 تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان و حذف از رقابت‌ها اظهار داشت: بازیکنانم همه تلاش خود را کردند تا بهترین باشند، اما با دریافت گل اول سورپرایز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌دانستیم به بازی برمی‌گردیم و این اتفاق در زمان مورد نظر برای ما افتاد. 

وی ادامه داد: گل دوم الاتحاد، شلیکی به قلب ما بود. البته بهترین دروازه‌بانان دنیا هم از این دست اشتباهات مرتکب می‌شوند و ما پشت انتخاب محمدباقر صادقی به عنوان دروازه‌بان اول می‌ایستیم.

ذوب‌آهن برای کامبک خوب گل زد، بد گل خورد

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه صادقی عملکرد خوبی در نیمه اول داشت، تصریح کرد: گل دومی که دریافت کردیم، کار ما را خیلی سخت کرد. چرا که برای صعود باید سه گل دیگر می‌زدیم. ما خوش‌شانس نبودیم و اگر شانس داشتیم، اتفاق گل دوم برای ما نمی‌افتاد. مطمئنم اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، سوار بر بازی می‌شدیم. 

منصوریان با بیان اینکه تیمش پس از گل دوم الاتحاد، بازی را برای چند دقیقه از دست داد، گفت: همین باعث شد حریف به گل‌های بعدی خود دست یابد. باز هم توانستیم به بازی برگردیم و به سه گل هم رسیدیم، اما شرایط برای ما واقعاً سخت بود و نتوانستیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. در دقایق پایانی هم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم یا حتی ببریم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلاق‌گیت در عربستان؛ هوادار ایرانی کجایی؟

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

همین اول مطلب توضیح بدهیم که هرگز قصد دفاع از سوءرفتارهای برخی تماشاگران ایرانی را نداریم. این که شماری از آنها به بازیکنان حریف سنگ یا بطری می‌زنند، به سمت‌شان لیزر می‌اندازند، بدوبیراه می‌گویند یا حتی در اتفاقی نادر و به‌مراتب بدتر با نارنجک به استقبال اتوبوس تیم مقابل می‌روند، اصلا و ابدا جای دفاع ندارد. این اتفاقات مخصوصا در شأن ایران و ایرانی نیست؛ قبلا از آنها انتقاد کرده‌ایم و باز هم خواهیم کرد. بااین‌حال وقتی می‌بینیم همین بیخ گوش‌مان در عربستان هواداران الاتحاد روز روشن را برای کریم بنزما تبدیل به شب تیره می‌کنند یا با شلاق به جان حمدلله عبدالرزاق می‌افتند، فکر می‌کنیم بعضی قضاوت‌ها در مورد هوادار ایرانی هم غیرمنصفانه است.

تازیانه در هزاره سوم

وقتی تیتر «شلاق‌خوردن حمدالله عبدالرزارق» را خواندیم، فکر کردیم مثلا نوعی شادی گل بوده یا درنهایت یکی از بازیکنان و هواداران تیم رقیب به شکل نمادین این کار را علیه ستاره الاتحاد انجام داده، اما با تماشای فیلم این اتفاق شوکه شدیم. داستان این‌طوری است که بعد از شکست ۴بر یک الاتحاد برابر الهلال در فینال سوپرجام عربستان، یکی از هواداران تیم زردپوش که نزدیک زمین نشسته رسما شلاقش را بیرون می‌آورد و چند ضربه به عبدالرزاق می‌زند! این در حالی است که اتفاقا تنها گل الاتحاد را همین حمدالله به ثمر رسانده، اما گویا از نگاه هواداران افراطی این کافی نبوده و او به سبک چند قرن پیش باید تازیانه می‌خورده است! این اتفاق سروصدای زیادی به پا کرد و درنهایت با دستگیری تماشاگر خاطی همراه شد.

فرمانروایی در ناز و نعمت

گفته‌ایم و تکرار می‌کنیم که قصد دفاع از بدفرهنگی برخی هواداران ایرانی را نداریم، اما یادتان باشد آن تماشاگر عربستانی که شلاق درآورده و بر سروصورت ستاره تیمش می‌زند، در ناز و نعمت به سر می‌برد. او احتمالا از رفاه مالی بالایی برخوردار است، حتی آنقدر که می‌تواند برای تماشای بازی سوپرجام تا امارات برود؛ بنابراین برخلاف خیلی از هموطنان ما «فوتبال» برایش بازی مرگ و زندگی و آخرین پناهگاه روانی در مقابل انبوه مشکلات نیست. به‌علاوه او در آن ورزشگاه از بهترین امکانات برخوردار است. قرار نیست روی سکوی سیمانی یا صندلی پلاستیکی بنشیند، برای قضای حاجت دچار هزار مشکل شود یا برای خوردن یک ساندویچ کاهو و کالباس پلاسیده، سه‌برابر پول بدهد. با همه اینها جناب هوادار طوری که انگار خودش را «مالک» بازیکن می‌داند، به روی او شلاق می‌کشد و تحقیرش می‌کند؛ تازه آن هم بازیکنانی که اغلب از کیفیتی بسیار بالا برخوردارند.

حالا بروید با خودتان محاسبه کنید ببینید هوادار ایرانی چه دارد، به او چه داده‌ایم و از او چه می‌خواهیم؟ کاش کمی بیشتر قدر این مردم را بدانیم، امکانات بهتری برایشان فراهم کنیم و با احترام بیشتری پذیرایشان باشیم. در آن صورت واقعا شاید نرخ بدرفتاری‌ها در ورزشگاه‌های کشور پایین‌تر بیاید. در برخی موارد با فروش الکترونیکی بلیت (به شکل واقعی و با صندلی‌های شماره‌گذاری‌شده و قابل شناسایی) و نیز استفاده از دوربین‌های مداربسته هم می‌توان جلوی ناهنجاری‌ها را گرفت و فضای بهتری ساخت. این سرمایه انسانی بزرگ حیف است به‌خدا.

کد خبر 844206 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم فوتبال عربستان

دیگر خبرها

  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • (عکس) بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • شلاق‌گیت در عربستان؛ هوادار ایرانی کجایی؟
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب دی‌بروینه!
  • حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)