Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@20:37:33 GMT

رونق تولید و اشتغال در 46 روستای شهرستان دلگان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۵۱۳۲

رونق تولید و اشتغال در 46 روستای شهرستان دلگان


فرماندار دلگان گفت: طرح اشتغالزایی در 46 روستای زیر 70 خانوار شهرستان دلگان ایجاد شده است.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان ، مجتبی شجاعی در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در روستاهای این شهرستان افزود: اجرای این طرح‌ها بخش زیادی از بیکاری مردم روستاهای هدف را حل کرده و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اجرایی بنیاد برکت شهرستان دلگان هم گفت: این بنیاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار در این روستاها از نیمه دوم سال 97 تاکنون، 320 فقره تسهیلات با 42 میلیارد ریال اعتبار با نرخ 4 درصد پرداخت کرده است.
طیبه بامری افزود: این طرح‌ها شامل پرورش دام سبک، سوزن دوزی، خیاطی، لحاف دوزی، بلوک‌زنی و پرورش مرغ محلی است.
وی گفت: 848 نفر متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی بودند که 550 نفر اهلیت‌سنجی اعتباری شدند و 450 نفر به بانک معرفی و 320 نفر نیز تسهیلات خود را برای ایجاد شغل کردند.
مدیر اجرایی بنیاد برکت شهرستان دلگان گفت: پیش بینی می شود در سال جاری با برنامه ریزی‌های صورت گرفته حداقل 500 فقره تسهیلات اشتغالزایی دیگر به روستاییان این شهرستان اعطا شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اشتغال ایجاد اشتغال بیکاری سیستان و بلوچستان مهاجرت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند

 

پبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار خلیل آبادگفت:پذیرفته نیست تسهیلاتی به شهرستان اختصاص یابد ولی بانک‌ها پرداخت نکنند.
محمد رضا خوشنویس از روسای ادارات ودبیرخانه کارگروه خواست برای جذب تسهیلات اشتغالزایی نهایت تلاش خود را داشته باشند تا در زمان وموعد مقرر این تسهیلات جذب شود.
اوبا بیان اینکه روسای ادارات از ادارات کل دستگاه خود نسبت به تخصیص سهیمه شهرستان وجذب آن کوشا باشند گفت: دستگاه‌های اداری نگذارند پرداخت تسهیلات به روز‌های آخر سال موکول گردد.
 فرماندار خلیل آباد  از همه روسای ادارات خواست برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی از سوی اداره کل مربوطه تلاش کنند تا اعتبارات اعلام شده بطور کامل جذب شود.

دیگر خبرها

  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • ماجرای نخستین مزرعه خورشیدی زنانه در یک روستا
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال